کاهش تصادفات و تلفات جاده اي اولويت هميشگي پليس راهور/ اعلام برنامه هاي پليس راهنمايي و رانندگي

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا با اعلام برنامه هاي پيش روي اين پليس گفت: کاهش تصادفات و تلفات جاده از اولويت هميشگي پليس راهور است.

 به گزارش سادس، سردار “تقي مهري” در آيين رونمايي از “کارت هوشمند شناسايي وسيله نقليه” اظهار کرد: انشاءالله بتوانيم وظايفي را که برعهده داريم به نحو شايسته انجام دهيم .

وي ضمن ارائه گزارشي به فرمانده ناجا در خصوص عملکرد راهور، بيان کرد: در نشست فصلي روسا و مديران پليس راهنمايي و رانندگي ناجا نقاط قوت و ضعف اين پليس احصاء و پيش بيني هاي لازم اتخاذ شد.

رئيس پليس راهور ناجا ادامه داد: اولويت هاي پليس راهنمايي ورانندگي در سال 95 مشخص و به رده هاي مربوطه ابلاغ شده است.

سردار مهري با اشاره به ايام پيش رو عنوان کرد: پليس راهنمايي و رانندگي برنامه هاي ويژه اي در راستاي خدمات دهي به شهروندان همزمان با سالگرد عروج ملکوتي امام خميني (ره)، ايام مبارک ماه رمضان به ويژه ليالي قدر، عيد سعيد فطر، اجراي طرح تابستاني و … در نظر دارد.

وي با اشاره به اينکه کاهش ميزان تصادفات و تلفات جاده اي از اولويت هاي پليس راهور است، افزود: با برنامه ريزي و تلاش همه همکارانم در اين پليس ميزان تلفات جاده اي در سال 94 نسبت به سال 93 ، 303 نفر کاهش يافت.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا ادامه داد: براي کاهش ميزان تصادفات در حوزه اطلاع رساني، آموزش همگاني و فرهنگ سازي اقدامات مثبتي صورت گرفته است.

سردار مهري تأکيد کرد: برابر تدابير فرمانده نيروي انتظامي و دستورالعمل هاي ابلاغي، برخورد با رانندگاني که تخلفات حادثه ساز انجام مي دهند، کساني که آلودگي صوتي ايجاد مي کنند، مزاحمين نواميس و کساني که به صورت بي حجاب در خودروها در سطح شهر تردد مي کنند، در دستور کار اين پليس است و تلاش مي کنيم تا خدمات شايسته اي را به شهروندان ارائه دهيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *