آمادگی پلیس فرودگاه برای خدمات دهی به مسافران نوروزی

 

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از آمادگی این پلیس برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

سردار مهری در تشریح برنامه های پلیس فرودگاه های کشور در نوروز ۹۵ اظهار داشت: نیروهای ما در فرودگاه های سراسر کشور از بیست و هفتم اسفند ماه امسال تا سیزدهم فروردین ماه سال آتی به صورت دو شیفت هشت روزه تقسیم بندی شدند و با تمام توان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی در فرودگاه ها هستند.

وی افزود: با آغاز سفرهای نوروزی و افزایش حجم پروازها، در همه فرودگاه ها به خصوص کلان شهرها با تشدید اقدامات کنترلی، گشت های خودرویی، تدابیر لازم در راستای پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت و انتقال مواد مخدر را ابلاغ کردیم.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در ادامه به تشکیل قرارگاه نوروزی ابوذر اشاره کرد و گفت: در ستاد پلیس فرودگاه های کشور با تشکیل قرارگاه نوروزی ابوذر تمامی اقدامات و عملکرد فرودگاه های سراسر کشور را رصد می کنیم، اخبار و وقایع فرودگاه ها در ایام نوروز به این قرارگاه اعلام و به پلیس پیشگیری ناجا ارسال خواهد شد.

توصیه های رئیس پلیس فرودگاه های کشور به مسافران نوروزی

سردار مهری در بخشی دیگری از سخنان خود توصیه های پلیس فرودگاه را به مسافران نوروزی اعلام و مطرح کرد: مسافران به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده های احتمالی از ارائه مدارک مسافرتی خود شامل گذرنامه، شناسنامه، گواهینامه، کارت ملی، کارت عابر بانک و … به افراد غیر مسئول جداً خودداری نمایند.

وی افزود:  لازم است مسافران از دریافت هرگونه بسته، وسایل و امانات مشکوک از افراد ناشناس خودداری نموده و مراتب را سریعاً به پلیس اعلام کنند.

سردار مهری به مسافرانی که قصد مسافرت از طریق هوایی به شهرهای کشور و یا خارج از کشور دارند، توصیه کرد: بلیت مسافرت خود را از دفاتر فروش مجاز تهیه و از مراجعه به واسطه ها و شبکه های اینترنتی غیر مجاز خودداری نمایند.

وی تاکید کرد: در تعطیلات نوروزی مسافران در فرودگاه ها در زمانهای پیک پرواز امکان دارد با کمبود تاکسی مواجه شوند و احتمال سوء استفاده افراد تخت عنوان مسافر بر شخصی و سرقت بار آنان وجود دارد. به شهروندان و مسافران عزیز توصیه می شود حتماً برای انتقال به سطح شهر از تاکسی ویژه فرودگاه استفاده نمایند.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در خاتمه با بیان اینکه مسافران محترم از گذاشتن طلا، اشیاء و وسائل قیمتی خود در داخل چمدان ها خودداری نمایند، به مسافرانی که قصد سفر از فرودگاه حضرت امام (ره) به خارج از کشور را دارند، توصیه کرد: خودروهای خود را برای رسیدن به پرواز در اطراف فرودگاه، بیابان و حواشی خیابان ها رها نکنند بلکه در توقفگاه هایی که مشخص شده پارک نمایند تا مشکلی برایشان پس از برگشت از سفر به وجود نیاید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *