حمله گاردین به حجاب زنان ایرانی

این روزها در فضای مجازی شاهد عملیات مشترک رسانه‌های بیگانه برای حمله به اصل حجاب با بهانه هایی چون حجاب اجباری ، گشت ارشاد و هم اینک پلیس نامحسوس امنیت اخلاقی هستیم و این رسانه ها از این طریق در پی فشار به دستگاه های اجرایی برای عقب نشینی از اقدامات فرهنگی خود برای مبارزه با حجابی هستند.
به گزارش سادس. بر همین اساس روزنامه گاردین که وابستگی آشکاری به خاندان سلطنتی انگلستان دارد برای اینکه دشمنی خود با مسلمانان را بیشتر نمایان کند به اصل حجاب حمله ور شده و این اصل مترقی را مضحک جلوه داده است .

نویسنده مقاله‌ گاردین با عنوان «چرا بسیاری که از ایران آمده‌اند از حجاب نفرت دارند؟» در صفحه وبسایت گاردین، ضمن حمله به اصل حجاب و فرهنگ عفاف در زنان ایران، به بهانه طرح گشت نامحسوس امنیت اخلاقی، به بیان خاطراتی پرداخته که با واقعیت ها در ایران فاصله بسیاری دارد.گفتنی است، بر اساس ادعای گاردین، که در تیتر مقاله ذکر شده است، مخالفان حجاب در ایران بخشی از ایرانیانی هستند که از کشور مهاجرت کرده‌اند. این در حالی است که پوشش بخش قابل توجهی از ایرانیان مقیم خارج از کشور بر اساس فرهگ بومی و مذهبی می‌باشد.و همواره در بسیاری از رسانه های اجتماعی و تصویری ایرانیان را می بینیم که نه تنها به اصل حجاب پایبند هستند بلکه آن را عاملی برای مصونیت و امنیت در دنیای وحشی غرب می دانند.

در این میان حداقل ۳ گروه (بیگانگان، ایرانیان خارج از کشور و روشفنکرنمایان داخلی) در صف واحد و البته با مطامع متنوع، جبهه جنگ فرهنگی علیه ارزش ها و نمادهای دینی از جمله حجاب را تشکیل می دهند . شگفت آور این که بیگانگان و خارج نشینان، حتی اهداف خود را پنهان نمی کنند و می کوشند روشنفکرنمایان داخلی را نیز متوجه مسیری که باید بپیمایند بکنند.

دیوید کیو مامور سازمان سیا می گوید: «مهم ترین حرکت در جهت براندازی جمهوری اسلامی، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما مصمم به آن هستیم.» میشل هوئلبک نویسنده فرانسوی می گوید: «ما از طریق زور نمی توانیم تندروی دینی را متوقف کنیم، بنابراین بهتر است مسلمانان را فاسد کنیم. نبرد علیه افراط گرایی اسلامی با کشتن مسلمانان میسر نیست و تنها می توان با به فساد کشاندن آنان به پیروزی رسید. باید به جای بمب، دامن های کوتاه و تعدادی گوشواره فرو بریزیم، چون ضعف واقعی مسلمانان در همین جاست.»

این سخنان تنها گوشه ای از مبارزات علنی دشمنان اسلام بر علیه فریضه حجاب است که روز به روز توپ خانه آنها بر علیه این فریضه سنگین تر می شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *