تهذيب نفس و آمادگي رزمي دو عامل مهم در ماموريت هاي پليس

رئيس پليس پيشگيري ناجا ارتقاء فضاي دينداري در محيط اداري، آمادگي رزمي و مهارت انتظامي را دو ويژگي مهم كاركنان نيروي انتظامي دانست كه بايد هر چه بيشتر به آن پرداخته شود.

به گزارش سادس، سردار شرفي در جمع كاركنان پليس فرودگاه بندرعباس با اشاره به تلاش شبانه روزي كاركنان  اين پليس و ابراز رضايت از ايجاد امنيت پايدار در سطح اين حوزه، استفاده از ظرفيت هاي موجود و بهينه سازي دستگاههاي بازرسي و بهره گيري از مانيتورينگ فرودگاهي را در بالابردن سطح ضريب امنيتي بسيار مهم و موثر دانست.

وي در ادامه به فرمايشات مقام معظم رهبري پيرامون اين موضوع كه ” كاركنان ناجا بايد  از سلامت فكر، عمل و اخلاق  برخوردار باشند” مهمترين عامل موفقيت در هر سازمان و نهادي را نيروي انساني دانست و خاطر نشان كرد: اگر كاركنان كارآمد و تكنولوژي به روز با هم ادغام شوند مطمئناً در آن ساختار، تحولي عظيم رخ مي دهد.

رئيس پليس پيشگيري ناجا، ارتقاء فضاي دينداري، آمادگي رزمي و مهارت انتظامي را دو ويژگي مهم و كليدي كاركنان نيروي انتظامي دانست و گفت: ماموران انتظامي در هر يك از بخش هاي اجرايي سفيراني هستند كه رفتار و عملكرد آنان به صورت مستقيم در نگرش مردم به نيروي انتظامي تاثير گذار است.

اين مقام عالي انتظامي توجه به سلامت اداري كاركنان، آمورش هاي مهارتي، بحث هاي نظارتي و صيانتي، برنامه ريزي مناسب به منظور مقابله با قاچاق كالا و مواد مخدر را از اولويت هاي ماموريت هاي اين پليس دانست و بر رعايت جهات قانوني و حقوق شهروندي در اجراي آن تاكيد كرد.

گفتني است سردار شرفي در اين بازديد ضمن بيان تدابير و رهنمودهاي لازم به رئيس پليس و كاركنان جمعي فرودگاه بندرعباس، به لحاظ لياقت و شايستگي از تلاش و اهتمام آنان تقدير به عمل آورد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *