اولویت پلیس خودسازی و پرهیز از هوای نفس

 

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: اولین چیزی که برای پلیس در این کشور اولویت دارد خودسازی و پرهیز از هوای نفس است و تحقق این امر با اتصال به نماز ، قرآن و تقویت باورهای درونی است که محقق میشود

به گزارش سادس سردار حسن کرمی با حضور در جمع کارکنان یگان ویژه پایتخت اظهار داشت: تهران ام القری جهان اسلام بوده و چشم دنیا به آن معطوف است، پس پلیسی که در مرکز این کشور اسلامی انجام وظیفه می کند. باید از هر حیث نمونه و متمایز باشد.

وی خاطرنشان کرد: اولین چیزی که برای پلیس در این کشور اولویت دارد خودسازی و پرهیز از هوای نفس است و تحقق این امر با اتصال به نماز، قرآن و تقویت باورهای درونی است که محقق می شود و مصداق آن جوانان سال ۵۶ و ۵۷ بوده که با خودسازی و دست خالی برحکومت سفاک و ستمگر رژیم ستمشاهی پیروز شدند .

کرمی در ادامه بیان کرد : یگان ویژه در دوران دفاع مقدس و بعداز آن نیز در جنوب شرق و شرق کشور در حفظ امنیت و مقابله با اشرار خوش درخشیده و در داخل نیز، در فتنه ها با بصیرت و آگاهی به موقع در صحنه حضور یافته و سربلند از آن خارج شده و در همه جا خود را واحدی منظم، منسجم و با انضباط نشان داده است.

این مقام ارشد یگان های ویژه ناجا افزود: نیروی انسانی سرمایه اصلی هرکشور است و وظیفه ای که بر عهده ماست، مقابله با تهدیدات دشمن، حفظ و تقویت روحیه سلحشوری و تشخیص درست راه و حرکت در مسیر ولایت فقیه است که امروز سکاندار این کشتی هدایت رهبر معظم انقلاب است.

سردار کرمی در خصوص آرمان و هدف غایی و الهی یک ملت به حکومت جور و مستبد شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: با آنکه رژیم طاغوت قبل از انقلاب از حمایت های سرویس اطلاعاتی ساواک و کشورهای بیگانه برخوردار بوده باز ما شاهد بودیم که در برابر اراده عظیم و پولادین ملت که نشأت گرفته از اعتقادات دینی و رهبری روحانیت و زعیم بزرگ شیعه حضرت امام خمینی(ره) خیلی زود سقوط کرده است. چرا که جایی که حاکمان حکومت از لحاظ ایمان و اعتقاد ضعیف باشند به طبع عناصر و گماشتگان آن نیز هدفی جز مادیات و خوش گذرانی نداشته و صرف تکیه بر تجهیزات کارایی لازم را نخواهد داشت.

فرمانده یگان های ویژه ناجا همچنین تاکید کرد: یگان ویژه تهران بزرگ از اولویت و حساسیت خاصی برای ناجا برخوردار است و با توجه به اینکه یگان ویژه ویترین پلیس است در نظر داریم درآینده نزدیک از هر حیث به تجهیز هرچه بهتر آن بپردازیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *