اولويت پليس خودسازی و پرهيز از هوای نفس

 

فرمانده يگان های ويژه ناجا گفت: اولين چيزی که برای پليس در اين کشور اولويت دارد خودسازی و پرهيز از هوای نفس است و تحقق اين امر با اتصال به نماز ، قرآن و تقويت باورهای درونی است که محقق میشود

به گزارش سادس سردار حسن کرمی با حضور در جمع کارکنان يگان ويژه پايتخت اظهار داشت: تهران ام القری جهان اسلام بوده و چشم دنيا به آن معطوف است، پس پليسی که در مرکز اين کشور اسلامی انجام وظيفه می کند. بايد از هر حيث نمونه و متمايز باشد.

وی خاطرنشان کرد: اولين چيزی که برای پليس در اين کشور اولويت دارد خودسازی و پرهيز از هوای نفس است و تحقق اين امر با اتصال به نماز، قرآن و تقويت باورهای درونی است که محقق می شود و مصداق آن جوانان سال ۵۶ و ۵۷ بوده که با خودسازی و دست خالی برحکومت سفاک و ستمگر رژيم ستمشاهی پيروز شدند .

کرمی در ادامه بيان کرد : يگان ويژه در دوران دفاع مقدس و بعداز آن نيز در جنوب شرق و شرق کشور در حفظ امنيت و مقابله با اشرار خوش درخشيده و در داخل نيز، در فتنه ها با بصيرت و آگاهی به موقع در صحنه حضور يافته و سربلند از آن خارج شده و در همه جا خود را واحدی منظم، منسجم و با انضباط نشان داده است.

اين مقام ارشد يگان های ويژه ناجا افزود: نيروی انسانی سرمايه اصلی هرکشور است و وظيفه ای که بر عهده ماست، مقابله با تهديدات دشمن، حفظ و تقويت روحيه سلحشوری و تشخيص درست راه و حرکت در مسير ولايت فقيه است که امروز سکاندار اين کشتی هدايت رهبر معظم انقلاب است.

سردار کرمی در خصوص آرمان و هدف غايی و الهی يک ملت به حکومت جور و مستبد شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: با آنکه رژيم طاغوت قبل از انقلاب از حمايت های سرويس اطلاعاتی ساواک و کشورهای بيگانه برخوردار بوده باز ما شاهد بوديم که در برابر اراده عظيم و پولادين ملت که نشأت گرفته از اعتقادات دينی و رهبری روحانيت و زعيم بزرگ شيعه حضرت امام خمينی(ره) خيلی زود سقوط کرده است. چرا که جايی که حاکمان حکومت از لحاظ ايمان و اعتقاد ضعيف باشند به طبع عناصر و گماشتگان آن نيز هدفی جز ماديات و خوش گذرانی نداشته و صرف تکيه بر تجهيزات کارايی لازم را نخواهد داشت.

فرمانده يگان های ويژه ناجا همچنين تاکيد کرد: يگان ويژه تهران بزرگ از اولويت و حساسيت خاصی برای ناجا برخوردار است و با توجه به اينکه يگان ويژه ويترين پليس است در نظر داریم درآينده نزديک از هر حيث به تجهيز هرچه بهتر آن بپردازيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *