دام شیطانی سرایدار شرکت برای دختر ۷ ساله

 سرایدار شرکت خصوصی دختر ۷ ساله یکی از کارمندان را تسلیم نیت شیطانی خود کرد.

به گزارش سادس به نقل از همشهری، شنبه هفته گذشته مردی به اداره پلیس رفت و مأموران را در جریان حادثه‌ای هولناک قرار داد.

وی گفت: همسرم شاغل است و در یک شرکت خصوصی کار می‌کند. از وقتی مدارس تعطیل شده، دخترم همراه مادرش به شرکت می‌رود. معمولا بیشتر وقت‌ها که همسرم سرگرم کار است، دخترم با دختر سرایدار شرکت که هم سن و سال اوست، بازی می‌کرد.

امروز صبح دخترم طبق معمول با همسرم به شرکت رفت و گویا پس از رسیدن به آنجا به اتاق سرایداری رفته تا با دختر سرایدار بازی کند. اما خیلی زود پیش مادرش برگشته و به گفته همسرم خیلی مضطرب و وحشت زده بود.

وقتی مادرش از او پرسیده که چرا زود برگشته و این همه مضطرب و نگران است، دخترم پاسخ داده که دختر سرایدار خانه نبوده است. همسرم وقتی او را در این وضعیت دیده نگران شده و از همکارش خواسته تا با او صحبت کند و بپرسد چه اتفاقی برایش افتاده و در نهایت دخترم ماجرای هولناکی را تعریف کرده است.

او گفته وقتی برای بازی به اتاق سرایداری رفته ناگهان سرایدار او را به داخل اتاقک برده و تسلیم نیت شیطانی خود کرده و پس از آن تهدیدش کرده به کسی حرفی نزند.

این شکایت کافی بود تا پرونده برای رسیدگی در اختیار قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی قرار بگیرد و او دستور بازداشت سرایدار شیطان‌صفت را صادر کند.

این مرد یکشنبه هفته گذشته در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و وقتی در برابر قاضی جنایی قرار گرفت، خود را بی‌گناه دانست و جرمش را انکار کرد.

وقتی دختربچه با سرایدار مواجه شد به وحشت افتاد و ماجرای هولناک را بازگو کرد. با این وجود، مرد سرایدار ادعای بی‌گناهی کرد و گفت دختربچه خیال‌پرداز است و داستان سرایی می‌کند.

وی گفت: آن روز دختربچه به اتاقک آمد و سراغ دخترم را گرفت. من هم گفتم که همراه مادرش برای خرید رفته‌اند و او رفت.

هرچند این متهم منکر نقشه‌های شیطانی شده اما قاضی جنایی برای او قرار بازداشت موقت صادر کرد و او برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرارگرفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *