دستگيري 730 سارق به عنف و کيف قاپ در دو ماهه ابتدايي سال جاري

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از عمليات هاي ضربتي ماموران پليس پايتخت براي دستگيري 730 سارق به عنف و کيف قاپ از ابتداي سال جاري تا کنون در سطح شهر تهران خبر داد.

 سردار “حسين ساجدي نيا”، صبح امروز در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، ضمن اشاره به دستگيري 730 سارق به عنف و کيف قاپ طي دو ماه ابتدايي سال 95 اظهار داشت: پليس پايتخت با به کارگيري همه نيروهاي عملياتي و پليس هاي تخصصي خود، ضمن انجام چندين مرحله طرح، موفق به دستگيري متهمان در اين زمينه شد.

وي افزود: با توجه به اينکه برخورد با پديده شوم سرقت و مبارزه با سارقان يکي از دغدغه ها و مطالبات به حق شهروندان است و از اولويت هاي کاري پليس تهران بزرگ مي باشد، ماموران انتظامي تهران بزرگ طي اين مدت با انجام چندين عمليات اطلاعاتي ضمن رصد اقدامات مجرمانه سارقان در مناطق جرم خيز، موفق شدند پس از شناسايي مخفيگاه هاي متهمان، آنها را دستگير کنند.

سردار ساجدي نيا، با اشاره به اينکه اين طرح ها از عمليات هاي جديد پليس تهران بزرگ در ادامه طرح امنيت و آرامش در سال 95 است،گفت: طي هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضائي، تمامي متهمان پس از تکميل پرونده به دادسرا معرفي شدند تا پس از رسيدگي به جرايم آنها به زندان منتقل شوند.

رئيس پليس تهران بزرگ، همچنين اظهار داشت: در سال 94 طي برنامه ريزي هاي صورت گرفته پليس پايتخت درصدد کاهش وقوع انواع سرقت در سطح شهر تهران بود که خوشبختانه به اين امر مهم دست يافت و برابر تدابير اتخاذ شده، امسال نيز پليس ضمن اينکه توانست وقوع سرقت را کاهش دهد در کشف انواع سرقت نيز به توفيقاتي نائل آمد.

سردار ساجدي نيا، تصريح کرد: برخورد با جرايمي نظير زورگيري، خفت گيري، کيف قاپي، گردنبند قاپي و به طور کلي جرايم به عنف که باعث تهييج احساسات شهروندان و افکار عمومي جامعه مي شود، يکي ديگر از اولويت هاي مهم پليس پايتخت در برخورد با اينگونه جرايم خشن است که به جد در حال پيگيري است و در 2 ماه نخست سال جاري ماموران پليس طي عمليات هاي مختلف موفق به دستگيري 480 سارق به عنف و 250 سارق کيف قاپ شده اند که در بازجويي هاي صورت گرفته متهمان به جرايم خود اعتراف کرده اند.

سردار ساجدي نيا، در پايان ضمن تشکر از همکاري مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پليس پايتخت، گفت: اجراي اين گونه طرح ها همچنان ادامه دارد و پليس با سارقان و مخلان نظم و امنيت عمومي برابر قانون برخورد خواهد کرد و به همين منظور شهروندان مي توانند از طريق سامانه 110 و يا مراجعه به نزديکترين مرکز انتظامي پليس پايتخت، شکايات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آن رسيدگي شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *