خیانت مدیر بی رحم به کارگر جوان

فردی که برای اجرای نقشه کلاهبرداری میلیونی اش، کارگرش را بدبخت کرد، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

به گزارش  سادس به نقل از خراسان، همه چیز از یک آگهی استخدام شروع شد. زمانی که یک کلاهبردار حرفه ای  بادرج آگهی استخدام، جوانی  را  طعمه شیادی های خودش کرد.

مالباخته چند ماه از کار پیداکردنش می گذشت و حقوق ماهیانه اش را هم سر وقت دریافت می کرد  اما این خوشی دوامی نیاورد  و مدیر شیاد به بهانه اینکه او ضمانت کافی برای  استمرارفعالیتش ندارد، از این کارگر جوان خواست به عنوان ضمانت کارت ملی و شناسنامه اش را به وی تحویل دهد.مرد جوان هم   مدارک هویتی اش را دو دستی تحویل مدیر شیاد داد و دوباره مشغول به کارش شد.

این گزارش حاکی است بعد  از چند ماه  مدیر شرکت ناپدید شد و پرده از سود جویی های وی زمانی برداشته شد که چک های برگشتی با مشخصات کارگر بخت برگشته در بازار، پشت سر هم برگشت می خورد وطلبکاران به سوی جوان کارگر هجوم می آوردند .

جوان کارگر که از همه چیز بی خبر بود و گمان می کرد اشتباهی رخ داده است ، پیگیر ماجرا شد و با کنار رفتن پرده خیانت های مدیر فراری، فهمید که این فرد در کنار  دستکاری  مدارک هویتی او و دریافت  یک پروانه کسب  با افتتاح حساب در چندین بانک  مشهد چک های بلا محل  با ارقام چند ده میلیون تومانی کشیده که تمامی چک ها نیز برگشت خورده است .

مرد جوان با طرح شکایتی در دادسرای مشهد خواستار دستگیری مدیر کلاهبردار شد .در ادامه هفته گذشته پرونده در شعبه ۷۰۶ بازپرسی دادسرای مشهد رسیدگی شد و متهم بادستور قضایی تحت تعقیب قرار گرفت .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *