سواري پژو 405 با 47 ميليون ريال خلافي روانه پاركينگ شد

 يك دستگاه سواري پژو 405 كه بيش از 47 ميليون ريال جريمه پرداخت نشده و 61 فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقيف و به پاركينگ منتقل شد.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “جهانگير كريمي” معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: ماموران پليس راه “سميرم-شهرضا” حين كنترل خودروها در اين محور يك دستگاه سواري 405 را جهت بررسي مدارك راننده متوقف كردند.

وي ادامه داد: در استعلام از سوابق اين خودرو مشخص شد داراي 47 ميليون و 700 هزار ريال جريمه پرداخت نشده و 61 فقره تخلف حادثه ساز است كه بلافاصله به پاركينگ منتقل شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: بيشترين تخلفات صورت گرفته توسط اين خودرو سبقت غير مجاز در راه‌هاي دوطرفه ، تجاوز به چپ از محور راه و حركت به طور مارپيچ است.

سرهنگ كريمي در پايان اظهار داشت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10 ميليون ريال برسد پليس راهنمايي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، خودرو توقيف و از تردد آن جلوگيري خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *