سواری پژو ۴۰۵ با ۴۷ میلیون ریال خلافی روانه پارکینگ شد

 یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که بیش از ۴۷ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۶۱ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس راه “سمیرم-شهرضا” حین کنترل خودروها در این محور یک دستگاه سواری ۴۰۵ را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۶۱ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط این خودرو سبقت غیر مجاز در راه‌های دوطرفه ، تجاوز به چپ از محور راه و حرکت به طور مارپیچ است.

سرهنگ کریمی در پایان اظهار داشت: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *