کشف بالغ بر 13 تن مواد مخدر در سيستان و بلوچستان

 فرمانده انتظامي استان از کشف 13 تن و 303 کيلو انواع مواد مخدر در ارديبهشت ماه سال جاري خبر داد و گفت:ميزان کشفيات در اين مدت 38 درصد افزايش داشته است.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار”حسين رحيمي” گفت:برخورد جدي با قاچاقچيان و مخلان امنيت عمومي و حفظ امنيت پايدار جامعه يکي از مطالبات مردمي از نيروي انتظامي به عنوان يک نهاد جامعه مدار و مردم محور هميشه مطرح است و ما همواره با تمام توان براي تحقق اين خواسته به حق مردم، تلاش مي کنيم.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود: در اين راستا با برنامه ريزي هاي انجام شده و گسترش فعاليت هاي انتظامي در نقاط مختلف استان،وقوع سرقت ها در ارديبهشت ماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، 12 درصد کاهش يافته است.

سردار رحيمي در ادامه سخنان خود بر تأثيرات منفي مواد مخدر در بين اقشار جامعه اشاره و تصريح کرد:با تلاش هاي گسترده مأموران انتظامي استان در ارديبهشت ماه سال جاري، 13 تن و 303 کيلو انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 38 درصد افزايش پيدا کرده است.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در بخش ديگري از سخنان خود به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ناجا در خصوص مبارزه جدي با قاچاق سازمان يافته کالا اشاره کرد و گفت:مأموران انتظامي استان در ارديبهشت ماه با افزايش 19 درصدي تشکيل پرونده هاي قاچاق کالا،موفق به کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 235 ميليارد و 220 ميليون ريال شده که اقلام مکشوفه از نظر ارزش ريالي 114 درصد افزايش دارد.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه سخنان خود بر مشکلات حوزه ترافيک درون و برون شهري اشاره کرد و گفت:استان سيستان و بلوچستان با توجه به وسعت زياد از کمترين ميزان بهره از آزادراهها و بزرگراه ها در بين استان هاي کشور برخوردار است ولي علي رغم اين محدوديت ها،با همکاري رانندگان با پليس و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي ميزان متوفيان حوادث رانندگي در اين مدت 24 درصد کاهش يافته است.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به اينکه اعتماد مردمي بزرگترين سرمايه پليس است،گفت:افزايش 18 درصدي تماس هاي شهروندان با پليس از طريق سامانه تلفني 110،بيانگر اعتماد مردم به پليس است و کاهش 53 درصدي انتقادهاي مردمي و کاهش 62 درصدي شکايت مردم از کارکنان انتظامي استان،مهر تأييدي بر رضايت آحاد مردم جامعه از عملکرد پليس مي باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *