بیانیه ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب پست‌بانک‌ایران

 بیانیه ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب پست‌بانک‌ایران در بیستمین سال فعالیت این بانک صادر گردید.
 به گزارش سادس به نقل ازرویکرد متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب در بیستمین سال فعالیت پست بانک ایران توسط کلیه همکاران قرائت و همه حاضرین به اجرای آن ملزم و متعهد شدند.
سپاس خداوندی را که نعمت خدمتگزاری بر ما عنایت فرمود.
من بعنوان یکی از مسئولان پست بانک ایران با اذعان بر اینکه (خدمت بالاترین عبادت است) از او مدد میخواهم در متصف شدن به صفات مطلوب شخصی و حرفه ای و در راستای تحقق اهداف بانک در سال ۱۳۹۵ مرا یاری نماید تا بتوانم با عزمی استوار و درک شرایط و آمادگی در ایجاد نقش برای بالندگی بانک ضمن تقویت روحیه وفاداری و همراهی با سیاستها، نسبت به رعایت اصول این بیانیه و موازین آن، متعهد باشم.
براستی که این همایش فرصتی را فراهم آورده تا یکبار دیگر هویت جمعی و سازمانی خود را با مباهات تمام مرور کرده و با استفاده از فناوریهای نوین روز و تجارب ۲۰ ساله، در عرصه نظام بانکی، مجموعه قوانین و مقررات بانک را سرلوحه امور و تلاش و تکاپو برای رسالت اجتماعی و انسانی آینده بانک، قرار دهیم.
بدون شک جایگاه و آینده پست بانک ایران در گرو تلاش های بی تکلف و عاشقانه مجموعه ای از کارکنانی است که جمعی به افتخار بازنشستگی نائل و گروهی دیگر شاغل و در حال خدمت هستند، و گروهی از فرزندان این سرزمین نیز در آینده مسئولیت های این بانک را برعهده خواهند، گرفت.
لذا، من در این برهه از فعالیت بانک، در میثاقی جمعی، خود را به اجرای موارد ذیل: ملزم و متعهد می-دانم.
۱) با رعایت حسن خلق و صداقت در گفتار و کردار ، امانتداری، رعایت قوانین و مقررات، مسئولیت-پذیری با روحیه پاسخگوئی، وقت شناسی، وظیفه شناسی، حضور به موقع در محل خدمت، آراستگی ظاهر و محیط شغلی، رعایت نظم و انضباط فردی را سرلوحه امور خود، قرار دهم.
۲) تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای صمیمی و همدلی برای جلب وحفظ اعتماد متقابل بین کارکنان و مشتریان تحت سرپرستی، بکار گیرم.
۳) با مشتریان و ارباب رجوع بانک با ادب و احترام و وقت شناسی و با صبر و شکیبایی و گشاده رویی تمام، کار او را در سریع ترین زمان ممکن انجام و پس از انجام کار وی، با تکریم اورا بدرقه، خواهم کرد.
۴) با تلاشهای مضاعف، ضرائب اطمینان و اعتماد مشتریان و جلب رضایت آنان، زمینه رشد و کارایی و افزایش بهره وری بانک را از هر حیث، فراهم خواهم نمود.
۵) با آگاهی و اطمینان از اینکه مشتریان سرمایه های اصلی بانک هستند همواره با خوشروئی و سرعت در ارائه خدمات و تکریم آنان، زمینه های توسعه و افزایش منابع و درآمد مورد انتظار بانک را فراهم خواهم نمود.
۶) تلاش خود و مجموعه تحت سرپرستی را با ایجاد کار گروه فنی درسال ۱۳۹۵ معطوف به جذب و افزایش درآمد و ارائه خدمات بهینه به مشتریان، خواهم نمود.
تلاش خواهم کرد تا با ارتقاء فرهنگ دینی و سازمانی و حفظ اسرار و حفاظت از اموال بانک، به اتفاق سایر همکاران تحت پوشش، سیاستهای کلی بانک را همراه و همیار باشیم.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *