ایران زمین باید یک سوپر مارکت مالی ایجاد کند/ بانکهای خارجی در بازار رقابتی ایران حضور جدی تر خواهند یافت

 عضو هیات مدیره بانک ایران زمین گفت: فضای کنونی، فضایی نیست که فقط در انحصار بانکها باشد و به سمت و سوی رقابت در سایر بازارها نیز خواهد رفت.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی عضو هیات مدیره بانک ایران زمین در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از حضور مدیران استانها در این همایش، از ساخته شدن “سرود ایران زمین خانه ماست” تقدیر کرد و گفت: سرود بانک ایران زمین ناخودآگاه حسی سرشار از افتخار را در وجود انسان بیدار می کند.

شیروانی در ابتدای سخنان خود به تشریح وضعیت اقتصادی کشور در حوزه بانکی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم ها شرایط به سمتی حرکت می کند که کشورهای خارجی در حال ربودن گوی سبقت برای تعامل و سرمایه گذاری در ایران هستند.

وی افزود: یکی از حوزه های، مهم در این زمینه حوزه بانکی خواهد بود. تورم و رکود کشور رو به کاهش است و سود سپرده کاهش یافته است. فضای رقابتی بانکها در خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند در سال جاری جدی تر خواهد شد و بانکهای خارجی در بازار رقابتی ایران حضور جدی تری خواهند یافت .

عضو هیات مدیره بانک ایران زمین گفت: فضای کنونی، فضایی نیست که فقط در انحصار بانکها باشد، و به سمت و سوی رقابت در سایر بازارها نیز گردش خواهد داشت. بانک ایران زمین در این شرایط باید بصورت جهشی حرکت کند تا بتواند سهم خود را افزایش دهد .

شیروانی در بیان برنامه های بانک گفت: ما باید برنامه های قویی برای پیشبرد اهداف تدوین کنیم. در کنار این برنامه ها باید جهت گیری بانک را هم مشخص کنیم. باید به سمتی حرکت کنیم که بانک بتواند مزیت خوبی را برای خود تعریف و شناسایی کند.

این عضو هیات مدیره در مورد اهمیت ارائه خدمات متنوع به مشتریان تصریح کرد: باید بسته خدماتی خودمان را در یک پکیج کامل ارائه بدهیم. درحقیقت ما باید یک سوپر مارکت مالی شکل دهیم تا مشتری از خدمات متنوع ما در کنار هم استفاده کند.

وی در پایان با بیان این نکته که ما یک تیم هستیم، اظهار داشت: قدر ارزش ها، توانایی ها و پتانسیل خودتان را بدانید. ما باور داریم بهترین ها را در جمع خود داریم و با کمک هم نام ایران زمین را سربلند خواهیم کرد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *