کشیدن شیشه کنار جسد پوسیده یک زن در خانه متروکه

 افراد معتاد هر روز خود را به داخل خانه‌ای مخروبه حوالی خیابان مولوی می‌رساندند و در یکی از اتاق‌ها کنار جسد زنی ناشناس مواد مصرف می‌کردند.

به گزارش  سادس به نقل از جوان آنلاین، ساعت ۱۹ و ۳۱ دقیقه شامگاه سه‌شنبه ۴ خردادماه، قاضی مدیر‌روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار از کشف جسد زن ناشناسی در پاتوق معتادانی حوالی خیابان مولوی باخبر و همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

تیم جنایی در محل حادثه که خانه کلنگی مخروبه‌ای در حوالی کوچه شاه حسینی بود با جسد متلاشی شده زن ناشناسی روبه‌رو شد. بررسی‌های اولیه تیم پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که چهار ماه از مرگ زن ناشناس گذشته است.

تحقیقات بعدی نشان داد محل حادثه پاتوق معتادان دوره گردی است که از روی دیوار به این خانه رفت و آمد دارند و مواد مصرف می‌کنند. یکی از مأموران گفت: دقایقی پیش، مأموران پلیس در جریان آتش‌سوزی این خانه قرار گرفتند.

پس از اعلام این خبر همراه تیمی از مأموران در محل حاضر شدیم که مشخص شد این آتش‌سوزی هنگامی که چند معتاد در حال مصرف مواد بوده‌اند، رخ داده است. همچنین به گفته همسایه‌ها پس از آتش‌سوزی تعدادی معتاد از این خانه به بیرون فرار کرده‌اند.

وی افزود: پس از این آتش‌سوزی، عوامل آتش‌نشانی در محل حاضر شدند که پس از خاموش کردن آتش با جسد این زن در یکی از اتاق‌ها روبه‌رو شدند.
یکی از همسایه‌ها گفت: صاحب ملک هفت سال است خانه‌اش را رها کرده است. این خانه در این مدت به صورت متروکه در آمد و پاتوق معتادان شد. مدتی قبل صاحب ملک قفل زد و حتی جوشکاری کرد تا مانع ورود معتادان به داخل خانه شود، اما معتادان از روی دیوار به این خانه رفت و آمد دارند.

چند ماهی بود بوی متعفنی از داخل این خانه به مشام می‌رسید، اما همسایه‌ها فکر می‌کردند که وسایل و لباس‌های کهنه انباشته شده در این خانه باعث این بوی بد است.

مدتی است این بو همه را آزار می‌داد، اما نمی‌دانم چطور هر روز معتادان به خانه رفت و آمد داشتند و کنار جسد پوسیده زن ناشناس مواد مصرف می‌کردند. وی در پایان گفت: بعضی معتادان حتی شب‌ها هم در این خانه می‌خوابیدند.

در پایان، جسد زن ناشناس برای شناسایی هویت آن و مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور قاضی مدیر روستا به پزشکی قانونی فرستاده شد. تحقیقات درباره این حادثه از سوی مأموران ادامه دارد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *