همگی با تمام وجود بگوئیم ما ایران زمینی هستیم

 عضو هیات مدیره بانک ایران زمین با تاکید بر اهمیت تعصب سازمانی، گفت: همکاران باید در انجام امور بانک تمام تلاش خود را بکارگیرند و همگی با تمام وجود بگوئیم که ما ایران زمینی هستیم.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مجید شایسته عضو هیات مدیره بانک ایران زمین ضمن خوش آمد گویی به کلیه مدیران اظهار امیدواری کرد همایش سراسری مدیران تاثیر مثبتی در روند رو به جلوی بانک داشته باشد.
شایسته در خصوص اهمیت تلاش همکاران در شعب گفت: همکارانی که در صف مقدم بانک و دروازه برخورد با مشتری هستند تاثیر بسیار مهمی در کسب رضایت مشتریان و ادامه همکاری آنها با بانک دارند.
وی با تاکید بر اینکه همکاران باید تعصب سازمانی داشته باشند از آنها خواست در انجام امور محوله تمام تلاش خود را بکار بگیرند و همگی با تمام وجود بگوئیم که ما ایران زمینی هستیم.
عضو هیات مدیره بانک ایران زمین در مورد جابجایی شعب اظهار داشت: اقداماتی در خصوص شناسایی مکانهایی مناسب انجام گرفته است که مطمئناً با همکاری سرپرستی ها این امر تسریع خواهد شد.
شایسته همچنین از مدیریت استانها خواست در بازدیدهای میدانی حضور فعالی داشته باشند و ضمن بازرسی از شعب کنترل حساب ها را جدی بگیرند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد در سال جاری با همت هیات مدیره و مدیرعامل مسائل رفاهی کارکنان را بیشتر و بهتر مورد توجه قرار بدهیم.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *