مقابله ريشه اي با قاچاق کالا تنها با همکاري دستگاه هاي مرتبط

 رئيس پليس آگاهي ناجا در جمع روساي ادارت پليس آگاهي استان گفت: مقابله و مبارزه جدي و ريشه اي با قاچاق کالا تنها با همکاري دستگاه هاي مرتبط ميسر نمي شود
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” محمدرضا مقيمي ” با حضور در استان هرمزگان به صورت ميداني از مجموعه پليس آگاهي استان بازديد کرد.

وي در جلسه اي که با حضور روساي ادارات پليس آگاهي استان برگزار شده بود، تصريح کرد: در اين برهه زماني دشمنان اين مرز و بوم از هر سمت و سويي چشم طمع و ضربه زدن به جامعه را دارند که مي طلبد پليس آگاهي و مجموعه اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بيش از پيش به مقوله قاچاق بپردازد.
سردار “مقيمي” ادامه داد: در سال جاري که از سوي مقام معظم رهبري سال اقتصاد مقاومتي همراه با اقدام و عمل نامگذاري شده، ناجا به نحو احسن انجام وظيفه نموده که برگ زريني در کارنامه پليس است و اين مهم جز با همکاري و همدلي ساير دستگاه هاي مرتبط ميسر نمي شود.

رئيس پليس آگاهي ناجا با اشاره به اينکه در زمينه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بناي کار را بر کشف کالاي قاچاق نگذاشته ايم بلکه بناي کار عدم ورود کالاي قاچاق به کشور است، اظهار داشت: مبارزه با کالاي قاچاق تنها وظيفه پليس آگاهي نيست و اين امر با همکاري ديگر يگان هاي انتظامي و مسئولان مربوطه محقق مي شود.

سردار “مقيمي” بابيان اينکه در بحث کشف کالاي قاچاق مي بايست بصورت عمقي کار شود بطوريکه سازمان جرم، شناسايي و متلاشي شود، خاطر نشان کرد: در خصوص کشف کالا و بطور کلي مقوله قاچاق، بايد اتاق فکر ويژه تشکيل داد و از مهندسي معکوس استفاده کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *