دستگیری ۱۰ زن و ۸۸ مرد در خانه های مجردی آلوده

 معاون عملیاتی فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۹۷ نفر که ۱۰ نفر آنان زن هستند در اجرای طرح ۴۸ ساعته پاکسازی منازل مجردی آلوده در استان سمنان خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از ایرنا، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی گفت: در مدت ۴۸ ساعت اجرای این طرح از ۵۳ خانه مجردی آلوده که عملیات شناسایی آن ها چند ماه قبل صورت گرفته بود، بازدید شد.

اشرفی تصریح کرد: در این بازدید ۹۷ نفر که ۱۰ نفر آنان زن هستند دستگیر و بازجویی قرار گرفتند.

وی به کشف مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی، تعدادی تجهیزات دریافت از ماهواره و دیگر اقلام غیرمجاز در همین خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: چهار دستگاه وسیله نقلیه متهمان نیز توقیف شد.

وی وجود منزل مجردی آلوده را از عوامل موثر در فرآیند وقوع جرایم مختلف به ویژه سرقت برشمرد و افزود: این منازل، مکان مناسبی برای ترسیم نقشه جرم، استعمال موادمخدر، نگهداری اموال مسروقه و اجتماعی برای مجرمان به شمار می رود.

این مسئول انتظامی با بیان این که چندی قبل هماهنگی های لازم با مرجع قضایی برای اجرای این طرح انجام شده بود، گفت: کاهش جرایم به خصوص سرقت، افزایش امنیت اجتماعی، شناسایی و کنترل سارقان و افزایش اعتماد و رضایت مندی مردم مهم ترین اهداف پلیس در اجرای این طرح بود.

معاون عملیاتی فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر تداوم این گونه طرح های پیشگیرانه در سال جاری از عموم شهروندان خواست تا هر گونه اطلاعات خود را از حضور مشکوک افراد را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *