سرقت نافرجام از بانک تجارت در بجنورد

 سرهنگ علی پاکدل دقایقی در تشریح جزئیات این سرقت اظهار داشت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز سه سارق با ورود به ساختمان مدیریت شعب بانک تجارت خراسان شمالی قصد سرقت پول‌های داخل خزانه این بانک را داشتند.
 به گزارش سادس به نقل ازرویکردسرهنگ پاکدل افزود: این سارقان نقابدار که با خودروی پراید سرقتی به محل آمده بودند وارد ساختمان شده و قصد ورود به خزانه و سرقت از آن را داشتند اما نگهبان با این افراد درگیر می‌شود و با توجه به اینکه به همراه مسئول خزانه، دو فرد دیگر نیز در آن محل حضور داشتند به سرعت درب خزانه را از پشت قفل می‌کنند.
وی بابیان اینکه سارقان فاقد هرگونه سلاح گرم بودند خاطرنشان کرد: این سارقان به همراه خود چاقو و چوب‌دستی به همراه داشتند و در این تفکر بودند که مسئول خزانه به‌تنهایی در محل حاضر است و قصد داشتند با چسب و طناب، دهان و دست و پای او را ببندند و از بانک سرقت کنند اما با هوشیاری افراد حاضر در بانک این سارقان ناکام ماندند.
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه براثر درگیری پیش‌آمده بین سارقان و نگهبان، جراحاتی از ناحیه صورت به نگهبان بانک وارد شده است گفت: این سارقان پس از ناکامی در سرقت از بانک با همان خودروی سرقتی پراید از محل متواری شدند.
وی با تأکید بر اینکه پلیس سه دقیقه پس از تماس مسئولان بانک با ما مبنی بر انجام این سرقت در محل حضور یافت تصریح کرد: طرح مهار این افراد در سطح شهرستان به‌سرعت انجام شد و پلیس در حال تلاش برای دستگیری این افراد است که به اطلاع مردم خواهد رسید.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *