هدف استکبار،تجزيه کشورهاي اسلامي است

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا گفت: ايجاد دو دستگي، اختلافات قومي، مذهبي و شکاف در بين جهان اسلام يکي از اهداف مهم دشمنان در کشورهاي خاورميانه است.

به گزارش سادس ، سردار “حسن کرمي” در مراسم گراميداشت سالروز آزادسازي خرمشهر در شهرستان بوکان اظهار کرد: ايران اسلامي در مقابل اعمال و رفتار برخي کشورهاي همسايه از خود بسيار خويشتن داري نشان مي دهد.

وي افزود: متاسفانه اين کشورها همواره در راستاي تفرقه و ايجاد شکاف در بين کشورهاي جهان اسلام تلاش کرده و در اين راستا از هيچ تلاش و اقدامي دريغ نمي کنند.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا با بيان اينکه هدف دشمنان در منطقه، تجزيه کردن کشورهاي اسلامي به مناطق کوچک تر است تا بتوانند بهتر بر آنها حکومت کرده و نظارت داشته باشد، ادامه داد: در اين شرايط، “وحدت” به عنوان يکي از تأکيدات هميشگي قرآن کريم، ائمه معصومين(ع) ،علماي شيعه و سني همواره مطرح بوده و به عنوان تأثيرگذارترين عامل در پيروزي مسلمانان و رسيدن آنها به موفقيت است.

اين مقام ارشد يگان هاي ويژه به آزاد سازي فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: آزاد سازي خرمشهر حماسه اي ماندگار در طول هشت سال دفاع مقدس بود که با حضور مردم شکل گرفت.

وي با بيان اينکه در دوران دفاع مقدس شان و جايگاه کشور به گونه‌اي در جهان نمايان شد که کسي جرات دست اندازي و طمع به کشور ما را نداشته باشد، گفت: فتح خرمشهر موجب شد قدرت دفاعي ايران براي نخستين بار در منطقه براي کشورهاي جهان نمايان شود.

سردار کرمي، ثبات داخلي و بازدارندگي خارجي را از دستاوردهاي فتح خرمشهر دانست و گفت : در طول هشت سال دفاع مقدس، ايران تنها با يک رژيم کوچک به نام بعث عراق جنگ نکرد بلکه با همه قدرت‌هاي جهاني حامي و پشتيبان صدام جنگ کرد به طوري که در ميان اسراي جنگي سربازاني از 35 کشور جهان حضور داشتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *