تأکید فرمانده ناجا بر رعایت اخلاق حین اعمال قانون برای متخلفان

 فرمانده ناجا با اشاره به برخورد پلیس با متخلفان ترافیکی بر لزوم رعایت اخلاق و رأفت حین اعمال قانون توسط مأموران پلیس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار “حسین اشتری” در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۵ که در حاشیه حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به تلاش پلیس برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر در نوروز ۹۵ اظهار کرد: امسال نیز پلیس این افتخار را دارد که صدها هزار نفر از پرسنل خود را به عنوان خدمتگزار در طرح نوروزی مشارکت دهد که این خدمتگزاری به مردم قطعاً بالاترین مدال افتخار ماست.

وی با تأکید بر لزوم برخورد با متخلفان در جاده‌های سراسر کشور افزود : ما به تمامی زحمت‌کشان نیروی انتظامی ابلاغ کرده‌ایم که از کوچک‌ترین تخلف رانندگان چشم‌پوشی نکنند ولی از سوی دیگر ملزم شده‌اند تا اعمال قانون متخلفان را ضمن رعایت اخلاق و مدنظر داشتن رأفت انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به نقش پررنگ رعایت قوانین ترافیکی توسط رانندگان در کاهش تلفات رانندگی بیان کرد: علی‌رغم نقش پررنگ خودروها و جاده‌ها در بروز سوانح ترافیکی نقش رانندگان بی‌بدیل است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد : همواره تجربه کرده‌ایم در شرایطی که رانندگان نسبت به رعایت قوانین و مقررات ترافیکی توجه بیشتری داشتند کمترین تلفات رانندگی را شاهد بودیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ایام نوروز ۹۵ با همکاری و تعامل مردم و سایر دستگاه‌های مسئول کمترین تلفات را داشته باشد و خدای ناکرده بی‌دقتی و بی‌توجهی باعث داغدار شدن تعدادی از هموطنان مان نشود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *