تأکيد فرمانده ناجا بر رعايت اخلاق حين اعمال قانون براي متخلفان

 فرمانده ناجا با اشاره به برخورد پليس با متخلفان ترافيکي بر لزوم رعايت اخلاق و رأفت حين اعمال قانون توسط مأموران پليس تاکيد کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سردار “حسين اشتري” در رزمايش بزرگ ترافيکي و خدمات سفر نوروز 95 که در حاشيه حرم مطهر امام خميني (ره) برگزار شد، با اشاره به تلاش پليس براي خدمت‌رساني هرچه بيشتر در نوروز 95 اظهار کرد: امسال نيز پليس اين افتخار را دارد که صدها هزار نفر از پرسنل خود را به عنوان خدمتگزار در طرح نوروزي مشارکت دهد که اين خدمتگزاري به مردم قطعاً بالاترين مدال افتخار ماست.

وي با تأکيد بر لزوم برخورد با متخلفان در جاده‌هاي سراسر کشور افزود : ما به تمامي زحمت‌کشان نيروي انتظامي ابلاغ کرده‌ايم که از کوچک‌ترين تخلف رانندگان چشم‌پوشي نکنند ولي از سوي ديگر ملزم شده‌اند تا اعمال قانون متخلفان را ضمن رعايت اخلاق و مدنظر داشتن رأفت انجام دهند.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با اشاره به نقش پررنگ رعايت قوانين ترافيکي توسط رانندگان در کاهش تلفات رانندگي بيان کرد: علي‌رغم نقش پررنگ خودروها و جاده‌ها در بروز سوانح ترافيکي نقش رانندگان بي‌بديل است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور اضافه کرد : همواره تجربه کرده‌ايم در شرايطي که رانندگان نسبت به رعايت قوانين و مقررات ترافيکي توجه بيشتري داشتند کمترين تلفات رانندگي را شاهد بوديم.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد: ايام نوروز 95 با همکاري و تعامل مردم و ساير دستگاه‌هاي مسئول کمترين تلفات را داشته باشد و خداي ناکرده بي‌دقتي و بي‌توجهي باعث داغدار شدن تعدادي از هموطنان مان نشود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *