ترويج “فضاي معنوي و انقلابي” در موفقيت مأموريت هاي سازماني موثر است

سردار شرفي گفت: اخلاص و معنويت در كاركنان باعث رشد و تعالي مأموريت هاي سازماني مي شود.

به گزارش سادس ، سردار “محمد شرفي” در جمع كاركنان پليس پيشگيري قم ضمن تبريک اعياد شعبانيه گفت: مجاهدت، خدمت صادقانه و خالصانه به خلق خدا، دفاع از اصول و مباني اسلام ناب محمدي (ص) و پاسداري از خون شهيدان از افتخاراتي است كه در جهت رضايت حق تعالي نصيب ما در نيروي انتظامي شده است و لازمه سربلندي در آن داشتن سعه صدر، خوش خلقي و تکريم ارباب رجوع در رفتار کارکنان است.

وي “معنويت” و “ولايت پذيري” را از ملزومات اخلاقي كاركنان در اجراي اهداف نيروي انتظامي دانست و افزود: تدبر و تفكر در سبك زندگي پيامبر گرامي اسلام (ص)،ائمه و معصومين عليه السلام بايد سرلوحه كار و انجام ماموريت ها باشد.

رئيس پليس پيشگيري ناجا ادامه داد: معنويت انسان را در برخورد با مشکلات و سختي کار مانند کوهي محکم نگاه داشته و آثار و بركات آن فقط مختص آخرت نبوده و در دنيا مايه آرامش است.

اين مقام عالي انتظامي جوانمردي و خوش اخلاقي را از خصلت هاي معنوي يک پليس دانست و بيان کرد: خوش اخلاقي موجب رشد و تعالي انسان شده و موفقيت در انجام ماموريت ها را تضمين مي كند.

وي خطاب به كاركنان پليس پيشگيري خاطر نشان کرد : اخلاص و معنويت در كاركنان باعث رشد و تعالي مأموريت هاي گوناگون مي شود و بايد توسط روسا و مديران مد نظر قرار گرفته و تقويت شود.

گفتني است سردار شرفي به مناسبت فرا رسيدن نيمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج)، ضمن زيارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) از مجموعه پليس پيشگيري استان قم نيز بازديد به عمل آورد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *