ترویج “فضای معنوی و انقلابی” در موفقیت مأموریت های سازمانی موثر است

سردار شرفی گفت: اخلاص و معنویت در کارکنان باعث رشد و تعالی مأموریت های سازمانی می شود.

به گزارش سادس ، سردار “محمد شرفی” در جمع کارکنان پلیس پیشگیری قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مجاهدت، خدمت صادقانه و خالصانه به خلق خدا، دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از خون شهیدان از افتخاراتی است که در جهت رضایت حق تعالی نصیب ما در نیروی انتظامی شده است و لازمه سربلندی در آن داشتن سعه صدر، خوش خلقی و تکریم ارباب رجوع در رفتار کارکنان است.

وی “معنویت” و “ولایت پذیری” را از ملزومات اخلاقی کارکنان در اجرای اهداف نیروی انتظامی دانست و افزود: تدبر و تفکر در سبک زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص)،ائمه و معصومین علیه السلام باید سرلوحه کار و انجام ماموریت ها باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: معنویت انسان را در برخورد با مشکلات و سختی کار مانند کوهی محکم نگاه داشته و آثار و برکات آن فقط مختص آخرت نبوده و در دنیا مایه آرامش است.

این مقام عالی انتظامی جوانمردی و خوش اخلاقی را از خصلت های معنوی یک پلیس دانست و بیان کرد: خوش اخلاقی موجب رشد و تعالی انسان شده و موفقیت در انجام ماموریت ها را تضمین می کند.

وی خطاب به کارکنان پلیس پیشگیری خاطر نشان کرد : اخلاص و معنویت در کارکنان باعث رشد و تعالی مأموریت های گوناگون می شود و باید توسط روسا و مدیران مد نظر قرار گرفته و تقویت شود.

گفتنی است سردار شرفی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، ضمن زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) از مجموعه پلیس پیشگیری استان قم نیز بازدید به عمل آورد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *