ارتقاء مجموعه حفاظت از شخصيت ها و دژبان/ قانون مداري مبناي فعاليت هاي ناجا

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه ارتقاء مجموعه حفاظت از شخصيت ها و دژبان ناجا از اولويت ها است،گفت: مبناي فعاليت هاي نيروي انتظامي قانون مداري و وظيفه شناسي است.

به گزارش سادس ، سردار  “حسين اشتري” در دومين گردهمايي حفاظت از شخصيت ها و دژبان ناجا با گراميداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس بود .

وي با اشاره به فرمايش حضرت امام خميني (ره) که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» افزود: در جنگ تحميلي همه ابرقدرت ها حامي صدام بودند و عليرغم مجهز بودن ارتش عراق در اين جنگ ، رزمندگان اسلام با توسل و توکل و پيروي از ولايت فقيه به پيروزي رسيدند .

فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: امنيت مطلوب کشور حاصل جانفشاني هاي رزمندگان اسلام است و بايد با پيروي از ولايت فقيه و رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله امام خامنه اي قدردان اين امنيت باشيم .

سردار اشتري در ادامه با تقدير از دست اندرکاران برگزاري اين همايش، عنوان کرد: آموزش يکي از اولويت هاي سازمان و اين مهم در ارتقاء مهارت هاي علمي و عملي کارکنان بسيار موثر است. آموزش در مجموعه حفاظت از شخصيت ها و دژبان ناجا نيز بايد جزء محورهاي اساسي باشد.

سردار اشتري آشنايي با موارد قضائي و قانوني را نيز مورد تأکيد قرار داد و افزود: اين مجموعه يک مجموعه انسان محور است هر چند به کارگيري تجهيزات نوين نيز در اين بخش حائز اهميت مي باشد.

وي ادامه داد: به کارگيري تجهيزات جديد در اين مجموعه در دستور کار قرار دارد و اينکه براي حفاظت از شخصيت ها چه ابزارهاي نويني لازم است بايد نيازسنجي دقيق و علمي شود.

سردار اشتري با اشاره به اهميت صيانت و حفاظت از برگزاري اجلاس ها و همايش ها، تأکيد کرد: بايد در اين زمينه با آمادگي کامل ورود و در گامي جلوتر از تهديدها و چالش ها حرکت کنيم .

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: اقدامات مجموعه حفاظت از شخصيت ها و دژبان ناجا يک کار تخصصي، دانش بنيان، علمي، انسان محور و در بخشي تجهيزات محور است؛ لازم است در اين حوزه هر روز گام هاي رو به جلو و مثبتي برداشته شود.

وي خاطرنشان کرد: ارتقاء اين مجموعه نيازمند فعاليت هاي تحقيقاتي و پژوهشي، مطالعات تطبيقي با کشور هاي ديگر ، رصد و شناسايي امکانات روز است.

وي با بيان اينکه شناسايي تهديدها بسيار مهم است، گفت: استفاده از تجربه پيشکسوتان در اين عرصه نيز کارآمد است.

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: بايد در حوزه حفاظت از شخصيت ها، اجلاس ها، مراسم ها و مقوله رفع تهديدها دست برتر در دنيا باشيم و در اين حوزه به تعالي و ايده آل ها برسيم.

سردار اشتري با اشاره به اينکه در اين مجموعه استعدادهاي شايسته اي وجود دارد ، گفت: اگر مبناي فعاليت هايمان علمي، اصولي و براساس به کارگيري دانش و تجهيزات موثر باشد مي توانيم در اين حوزه برتر باشيم.

وي، ارتقاء مجموعه حفاظت از شخصيت ها و دژبان ناجا را از اولويت هاي اين سازمان برشمرد و افزود: درصدد هستيم اين مجموعه را از نظر ساختاري، تجهيزات و آموزش ، ارتقاء دهيم.

سردار اشتري خطاب به کارکنان مجموعه حفاظت از شخصيت ها و دژبان ناجا، گفت: حرکت در چارچوب قوانين و مقررات مبناي فعاليت هاي نيروي انتظامي به شمار مي آيد.

وي با تأکيد بر لزوم وظيفه شناسي در تمام حوزه ها تأکيد کرد: در اين مجموعه نيز با حفظ شأن و جايگاه نيروي انتظامي بايد گام برداريم و به ايفاي نقش بپردازيم.

سردار اشتري عنوان کرد: اقدامات مجموعه حفاظت از شخصيت ها و دژبان ناجا يک فعاليت ارزشي و خداپسندانه در راستاي صيانت از امنيت است.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: ما سربازان ولايت هستيم و بايد براي پيشبرد اهداف انقلاب تلاش مضاعف کنيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *