آگوئرو: چرا همه می‌گویند اینتر قرار است دفاع کند

آگوئرو: چرا همه می‌گویند اینتر قرار است دفاع کند

سرخیو آگوئرو عقیده دارد اینتر مهاجمان قدری دارد و قرار نیست در فینال استانبول برابر سیتی فقط دفاع کند.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، در حالی که خیلی ها شانس منچسترسیتی را در فینال لیگ قهرمانان بیشتر می دانند، سرخیو آگوئرو مهاجم سابق سیتی توضیح می دهد که چرا این دیدار فقط یک نبرد دفاع برابر حمله نیست.

سرخیو آگوئرو در صحبت هایی با تمجید از اینتر گفت: همه می گویند اینتر قرار است دفاع کند ولی خط حمله این تیم را از یاد نبرید. ما در مورد ادین ژکو صحبت می‌کنیم. در مورد لائوتارو مارتینس صحبت می‌کنیم که با غلبه بر مشکلات بدنی خود پس از جام جهانی، برای باشگاه ایتالیایی خود عالی بوده است و اگر روملو لوکاکو را اضافه کنیم، قدرت آنها دوچندان می‌شود. لوکاکو بازی فیزیکی دارد و  توپ را به خوبی در اختیار می‌گیرد و حفظ می کند و علاوه بر اینکه یک گلزن است، خیلی با مهاجم های دیگر ارتباط خوبی دارد. در کل به طور خلاصه اینتر  یکی از بهترین خط حمله ها را در اروپا دارد.

انتظار می رود که سیمونه اینزاگی با ژکو ۳۷ ساله شروع کند و لوکاکو در نیمه دوم به زمین بیاید.

مهاجم آرژانتینی سابق سیتی با تمجید از ادین ژکو هم تیمی سابقش افزود: امروز او هنوز آن بازیکن خطرناکی است که در هر زمانی می تواند گلزنی کند. جای تعجب نیست که او فصل خوبی را در اینتر پشت سر گذاشت. او همیشه مطالبه می کند و مطمئنا او یکی از کسانی خواهد بود که سیتی باید به ویژه مراقب او باشد.

ژکو در این فصل ۱۴ بار در ۵۱ بازی برای اینتر موفق به گلزنی شد و همچنین ۵ پاس گل داده است. لوکاکو نیز  ۱۴ گل به ثمر رساند، علیرغم اینکه تنها در ۳۶ بازی به دلیل مصدومیت بازی کرد. لائوتارو مارتینس با ۲۸ گل و ۱۱ پاس گل در ۵۶ بازی مهاجم اول اینتر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *