گلایه هروی از بی‌توجهی مسئولان ورزش به تیم ملی کاراته

گلایه هروی از بی‌توجهی مسئولان ورزش به تیم ملی کاراته

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه ورزشکاران کاراته از مظلوم‌ترین ورزشکاران ایران هستند، گفت: مسئولان ورزش همان طور که از کاراته انتظار مدال در بازی‌های آسیایی را دارند از این رشته حمایت کنند.

سیدشهرام هروی در گفتگو با سادس، درباره پایان سومین اردوی تیم ملی کاراته در راه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: سومین مرحله اردو پنجشنبه به پایان رسید و مرحله چهارم تمرینات نیز از هفته آینده از سر گرفته خواهد شد. از آنجا که رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی روز ۳۰ خرداد برگزار می‌شود، تمرینات نفرات حاضر در اردو به شکلی طراحی شد که بچه‌ها در شرایط خوب بدنی در مسابقات انتخابی حاضر شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی و مشخص‌شدن نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، سه مرحله اردو خواهیم داشت و پس از آن عازم رقابت‌های آسیایی می‌شویم. خدا را شکر شرایط نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بسیار خوب است و همه بچه‌ها برای حضور پرقدرت در رقابت انتخابی و رسیدن به تیم ملی از انگیزه بالایی برخوردارند. امیدوارم شاهد مسابقات بسیار خوب و انتخاب آماده‌ترین نفرات باشیم.

او درباره هدف از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جبران نتیجه سال قبل گفت: قطعا برای کسب بهترین نتیجه عازم این مسابقات می‌شویم تا از جایگاه کاراته ایران دفاع کنیم. ملی‌پوشان کاراته ایران شایستگی زیادی برای کسب بهترین نتایج را دارند و امیدوارم رقابت‌های آسیایی با کسب نتیجه درخشان پیش‌زمینه خوبی برای حضور پرقدرت در رویدادهای مهم بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان باشد. خوشبختانه تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد و همه بچه‌ها و کادر فنی همدل هستند تا بهترین نتایج را رقم بزنند.

هروی با اشاره به اهمیت عملکرد کاراته‌کاها در رقابت‌های انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات عازم رقابت‌های آسیایی می‌شوند و ترکیب کمیته تیمی نیز با نظر کادر فنی تیم ملی انتخاب خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کاراته، درباره نحوه انتخاب ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان گفت: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا و ارزیابی دقیق کادر فنی تیم ملی بر اساس نتایج و عملکرد فنی بازیکنان، درباره بازی‌های آسیایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

او درباره برخی گلایه‌ها از بی‌توجهی مسئولان ورزشی به تیم‌های ملی کاراته تاکید کرد: کاراته همیشه جزو بازوان اصلی و مدال‌آور کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی بوده است. امیدواریم همان گونه که روی مدال‌های کاراته حساب می‌کنند، از این رشته نیز حمایت داشته باشند. بچه‌های کاراته جزو مظلوم‌ترین ورزشکاران در ایران هستند که همیشه با وجود برخی بی‌مهری‌ها، با همه وجود برای کسب افتخار برای ورزش ایران تلاش کرده‌اند. سال بسیار سختی پیش روی کاراته ایران است و امیدوارم مسئولان بیش از اینها از کاراته به عنوان ورزش مدال‌آور ایران حمایت کنند.

هروی در پایان گفت: از جامعه بزرگ کاراته ایران که همیشه یار و یاور تیم ملی بوده‌اند و از کاراته ایران حمایت کرده‌اند قدردانی می‌کنم. امیدوارم تیم ملی با کسب نتایج خوب در رقابت‌های قهرمانی آسیا و رویدادهای دیگر محبت‌های جامعه کاراته را جبران کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *