دستگیری باند فروشندگان سیم کارت ایرانسل جعلی

 رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری باند فروشندگان سیم کارت های ایرانسل با مالکیت جعلی در این استان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از جام جم، سرهنگ محمداقبالی گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر این که شخصی ناشناس شماره همراه وی را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده و این امر باعث مزاحمت برای وی شده است، ماموران پلیس فتا بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: با بررسی های انجام شده و به کارگیری روش های نوین کشف جرم، کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی ردی از متهم در شبکه های اجتماعی شدند.

سرهنگ اقبالی ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و رصد فضای مجازی، منزل متهم را که یک زن بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در بازجویی ماموران، در ابتدا منکر هر گونه مزاحمت برای شاکی شد اما پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود به ناچار به جرم خود مبنی بر مزاحمت اعتراف و انگیزه خود را از این عمل انتقام جویی از شاکی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه برای تکمیل تحقیقات، خط سیم کارت متهم را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند که متهم از طریق سیم کارت جعلی اقدام به انتشار شماره شاکی در فضای مجازی کرده است.

سرهنگ اقبالی افزود: ماموران پلیس فتا، متهم را بار دیگر مورد بازجویی قرار دادند که این بار متهم که خود نیز از جعلی بودن سیم کارت آگاه بود، اقرار کرد که سیم کارت مذکور را از یک مرکز فروش سیم کارت های ایرانسل خریداری کرده است.

وی بیان داشت: ماموران بلافاصله به مغازه مورد نظر اعزام شدند و پس از دستگیری صاحب مغازه مشخص شد که صاحب مغازه و منشی وی اعضای یک باند فروش سیم کارت های ایرانسل هستند که سیم کارت های ایرانسل را با پک های ۱۰۰۰ تایی پلمپ شده با مالکیت جعلی برای فروش بین دفاتر خدمات ایرانسل توزیع می کردند.

رئیس پلیس فتا استان البرز در پایان تاکید کرد: با افرادی که با درج مطالب ناشایست و غیر اخلاقی باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شوند به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *