اورهال اتوبوس‌های دو کابین در دستور کار شهرداری تهران

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد که اورهال اتوبوس‌های دو کابین تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سادس، جلال بهرامی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: شورای شهر تهران اولویت اصلی را در بودجه به موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص داد و در این میان در حوزه حمل و نقل عمومی نیز اولویت خود را معطوف به اتوبوسرانی و مترو متمرکز کرد.

وی با بیان اینکه ما در این گزارش سعی کردیم که با اعداد و ارقام واقعی با نمایندگان مردم صحبت کنیم، افزود: وضعیت اتوبوسرانی را بطور کامل تشریح کردم اما دقت داشته باشید که ما ۹۶۰ دستگاه اتوبوس دو کابین داریم که ۵۰ دستگاه آن اورهال شده است و تا پایان سال مابقی اتوبوس‌های این حوزه نیز باید اورهال شوند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه قراردادهایی با شرکت‌های اتوبوسرانی داخلی منعقد کردیم، گفت: برای امسال ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس با شرکت عقاب افشان منعقد کردیم و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس با شرکت اسنا، ساخت ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برقی و ساخت ۵۰ دستگاه اتوبوس سه کابین نیز منعقد شده است.

وی با بیان اینکه ساخت ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس جزو تعهدات وزارت کشور بوده است که پیگیر آن نیز هستیم، ادامه داد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که مسئله تأامین اتوبوس از طریق وزارت کشور نیز منعقد شود.

بهرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکل کارت بلیت مترو گفت: شیوه‌هایی اتخاذ شده است که شهروندان با استفاده از موبایل خود و کدهایی که از طریق موبایل‌شان دریافت می‌کنند بلیت مترو را پرداخت کنند.

وی افزود: برنامه هوشمندسازی بلیت اتوبوسرانی را در دستور کار قرار داده‌ایم که تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده و در نظر داریم که هر چه زودتر این موضوع را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *