دقت کنیم که در چه شرایطی ناوگان اتوبوسرانی تهران را تحویل گرفتیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه باید دقت کنیم که در چه شرایطی ناوگان اتوبوسرانی را تحویل گرفتیم، گفت: خرابه ای که تحویل گرفتیم نیاز به کار دارد.

به گزارش سادس، محمد آخوندی در یکصدو پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل شهرداری تهران با بیان اینکه تمام قراردادهای شرکت اتوبوسرانی در جلسات ما با این شرکت مورد بحث قرار گرفته است، گفت: شورا کار نظارتی خود را انجام و ادامه می دهد و سعی می کنیم جلسات ماهانه خود را در این راستا برگزار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم تفاوتی بین شهرداری و شورا قائل نیستند، افزود: ما نمی توانیم خود را از بدنه شهرداری جدا بدانیم؛ بنده شهادت می دهم که معاونت حمل و نقل کار خود را انجام می دهد و حتما و قطعا حمل و نقل عمومی در اولویت شهرداری است و باید با هم کار خود را پیش ببریم.

آخوندی ادامه داد: اینکه می‌گوییم معاونت حمل و نقل کار خود را انجام داده پس آیا حمل و نقل عمومی در اولویت شهردار نیست؟ مطرح کردن این موضوع درست نیست؛ همه باید با هم کمک کنیم و تنها با انتقاد از شهرداری، کار جلو نمی رود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه باید دقت کنیم که در چه شرایطی ناوگان را تحویل گرفتیم گفت: خرابه ای که تحویل گرفتیم نیاز به کار دارد؛ اتوبوس ها را به گورستانی بردند و مشخص نشد که چه کسی باید این اتوبوس ها را تعمیر کند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت شورا و همکاری شهرداری بتوانیم مشکلات را رفع کنیم؛ ما نظارت خود را ادامه خواهیم داد و قطعا همکاران ما در شهرداری نیز باید تلاش خود را انجام دهند.

واگن های مترو در این دوره مدیریت شهری تأمین نخواهد شد

 به گزارش سادس، مهدی اقراریان نیز در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با طرح این پرسش که وظیفه دولت در قبال پایتخت چیست؟ گفت: ۱۰ درصد جمعیت کشور در تهران هستند و دولت نسبت به این موضوع وظیفه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بدون رودربایستی باید سخن گفت، تاکید کرد: امروز یکی از بهترین روزهای شورا بود و دلیل این بود که شورا و شهرداری با هم صادق بودند که از تلاش های معاون حمل و نقل و ترافیک و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا تشکر می کنیم.

اقراریان با تأکید بر اینکه گزارشات باید قابلیت راستی آزمایی داشته باشند افزود: جمع بندی من این بود که واگن ها در این دوره مدیریت شهری تأمین نخواهد شد و تعدادی از اتوبوس ها نیز در دوره ششم وارد ناوگان نمی شود اگر ما نظارت نکنیم چه کسی قرار است نظارت کند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قدردان زحمات شهرداری هستیم، تاکید کرد: قطعا به نظارت شورا نیاز است تا طرح ها به نتیجه برسد چون با نقطه مطلوب فاصله داریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *