ارسال لایحه جدید صیانت از باغات پایتخت به شورای شهر؛ بزودی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از ارسال لایحه صیانت از باغات به شورا در چنر روز آینده خبر داد.

به گزارش سادس، مهدی چمران در حاشیه برگزاری یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز سه شنبه در ابتدا آقای صادقی گزارشی در ارتباط با بازدیدشان از محلات منطقه ۴ تهران ارائه خواهند کرد.

در ادامه نیز آقای بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در این معاونت ارائه می کنند.

وی افزود: مقرر شده است معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هر ماه گزارشی را درباره اقدامات انجام شده در این حوزه به اعضا ارائه کند تا مشخص شود چه اتفاقاتی در این مجموعه انجام شده است.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: موضوع بعدی که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد تعرفه کیوسک‌های سطح شهر تهران است که البته در این حوزه بنده به عرضه محصولات در کیوسک‌ها انتقاد دارم چرا که در این کیوسک‌ها محصولات متعددی در کنار روزنامه عرضه می‌شود و در حقیقت از کیوسک‌ها برای عرضه روزنامه و مجلات استفاده کمتری صورت می‌گیرد.

در ادامه جلسه نیز همانند جلسات قبلی شورا به موضوع حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌ها پرداخته خواهد شد.

ریاست شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات و مجموعه شهرداری تهران گفت: در این زمینه شهرداری تهران به ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک اطلاعیه‌ای را در خصوص تغییر ساعت ارائه خدمات در مترو و اتوبوس صادر کرد بطوریکه ساعت ارائه خدمات در مترو ۴:۳۰ و اتوبوس ۵ صبح تعیین شده است. علاوه بر این خطوط بی آر تی نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهد بود. قاعدتا نیروهای مجموعه مترو با توجه به ساعت کاری اشاره شده با سختی روبرو خواهند شد که در این بخش به نظر می‌رسد باید مدیریت بهره برداری مترو تدابیری را اتخاذ کند.

چمران تاکید کرد: البته تغییر ساعت امسال با سال گذشته متفاوت نخواهد بود. چرا که در سال گذشته یک ساعت ساعت‌ها را جلو کشیدند و یک ساعت هم زمان کار زودتر انجام شد و با محاسبه صورت گرفته زمان کار در سال گذشته همانند امسال می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شهرداری تهران قرار است لایحه‌ای را در راستای صیانت از باغات شهر تهران به شورا ارائه کند یا خیر؟ گفت: لایحه‌ای توسط معاونت شهرسازی شهرداری تهران تهیه شده، البته شورا نیز نظرات خود را اعلام خواهد کرد و در چند روز آینده پس از برگزاری جلسه این لایحه به شورا ارائه خواهد شد.

چمران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا در لایحه اشاره شده تفاوتی با مصوبه برج – باغ و خانه – باغ وجود دارد یا خیر؟ گفت: قطعا این لایحه متفاوت با لوایح گذشته شورا و شهرداری در ارتباط با صیانت از باغات تهران خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *