واکنش رِزِنده به تیم جدید برزیل در لیگ ملتهای والیبال

واکنش رِزِنده به تیم جدید برزیل در لیگ ملتهای والیبال

لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال درحالی آغاز می‌شود که در هفته نخست این مسابقات، تیم‌های برتر جهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سادس، هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ درحالی کار خود را آغاز خواهد کرد که در هفته نخست این مسابقات تیم‌های مردان در دو شهر اوتاوا ( کانادا) و ناگویای ( ژاپن) به مصاف هم خواهند رفت. این رقابت‌ها  سه شنبه ۱۶ خرداد کار خود را دنبال می‌کند.

در گروه اول و در کشور کانادا تیم‌های کانادا، کوبا، آمریکا، آلمان، آرژانتین، هلند، ایتالیا و برزیل در یک گروه قرار دارند. در گروه دوم، تیم‌های ژاپن، اسلوونی، فرانسه، لهستان، صربستان، چین، بلغارستان و ایران باید در ژاپن به مصاف هم بروند.

فدراسیون جهانی والیبال با بیان اینکه هفته نخست در کانادا برای تیم‌های حاضر سخت خواهد بود، نوشت:  اکنون نوبت مردان در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ است. پس از اینکه بانوان هفته گذشته پنجمین دوره این رویداد را به شکلی تماشایی در آنتالیا ترکیه و ناگویا ژاپن آغاز کردند، تیم‌های برتر مردان کار خود را از سه شنبه در لیگ ملت‌ها آغاز می کنند.

ایتالیا به عنوان قهرمان کنونی جهان که در گروه اول این مسابقات قرار دارد در بازی اول به مصاف آرژانتین، در بازی دوم به مصاف  آمریکا، در بازی سوم به مصاف کوبا و در بازی چهارم به مصاف آلمان خواهد رفت.

گروه اول این مسابقات در هفته نخست جایی است که برزیل قهرمان ۲۰۲۱ VNL و آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو در آن قرار دارند.

فدراسیون جهانی والیبال در ومورد هفته نخست این مسابقات نوشت: تیم والیبال ایتالیا به عنوان قهرمان جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت. ایتالیایی‌ها آمادگی خوبی برای VNL داشتند و پیش از شروع مسابقات بر هلند و بلغارستان پیروز شدند در حالی که آرژانتینی‌ها یک بار در دو بازی هفته گذشته کوبا را شکست داده بودند.

یان مارتینز، ملی پوش آرژانتینی در خصوص این دیدار گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا در هر تورنمنت فصل بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. ما آماده مبارزه هستیم. VNL یک تورنمنت بسیار چالش برانگیز است زیرا ما می‌توانیم بازی‌های زیادی انجام دهیم، اما شرکت در آن یک رویداد واقعا سرگرم‌کننده است. ما از همان ابتدا تلاش خواهیم کرد و بهترین کار را انجام خواهیم داد.

همچنین تیم والیبال برزیل در اولین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال به مصاف آلمان خواهد رفت. برونو رزنده، کاپیتان برزیل گفت: ما باید در حال حاضر صبور باشیم. بازیکنان جدید زیادی در تیم برزیل داریم و زمان زیادی برای تمرین با هم نداشتیم بنابراین هنوز در حال کشف برخی چیزها در این مرحله هستیم. ما در مسیر درستی هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *