سپاهان در یک قدمی صعود

سپاهان در یک قدمی صعود

سادس/اصفهان تیم هندبال سپاهان در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های آسیایی برای پیروزی و صعود به میدان خواهد رفت.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در سومین دیدار خود در بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امروز (دوشنبه، ۱۵ خردادماه) از ساعت ۱۸ در سالن ۲۵ آبان به مصاف نماینده عمان می‌رود.

سپاهانی‌ها در گروه A مسابقات با تیم‌های الریان قطر، الکاظمه کویت، نماینده عمان و نماینده هندوستان هم‌گروه هستند و با سابقه یک برد و یک باخت در دو دیدار قبلی، مقابل الریان قطر بازی را واگذار کرده و الکاظمه کویت را شکست دادند تا باانگیزه بیشتر به مصاف نماینده عمان بروند.

به گزارش سادس، با انصراف نماینده هند و بازگشت به کشورش دیدار چهارم طلایی‌ها لغو شده و صعود شیرین قهرمان لیگ ایران به بازی با نماینده عمان گره خورده است.

از سوی دیگر در دیدار الکاظمه کویت نیز نباید به پیروزی ختم شود تا سپاهان همچنان به صعود امیدوار بماند.

مهوی قشقایی‌راد، مربی تیم هندبال سپاهان در خصوص دیگر دیدار هم‌گروهی‌هایشان ابراز امیدواری کرد: در دیدار رودررویی که الریان قطر و تیم کویت دارند روح جوانمردی رعایت شود و همه چیز برای ما به خوبی پیش برود تا بتوانیم به مرحله نهایی و جمع تیم‌های پایانی راه پیدا کنیم.

به این ترتیب پیش از آغاز روز چهارم سپاهان از رده چهارم با عمان رده دومی بازی دارد که در صورت برد و عدم پیروزی الکاظمه کویت برابر الریان قطر، به عنوان نماینده دوم گروهش صعود خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *