فرمانده کل انتظامی کشور با خانواده شهید "سعید ربیعی" دیدار کرد

سادس/خوزستان فرمانده کل انتظامی کشور در جریان سفر به اهواز، با خانواده شهید مدافع امنیت “سعید ربیعی” دیدار کرد.

سردار احمد رضا رادان در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت “سعید ربیعی” به آیه شریفه “کل نفس ذائقه الموت” اشاره و اظهار کرد: همه انسان‌ها مسافرند و روزی باید بروند و زمان آن نزد پروردگار معلوم است اما شهدا را خداوند متعال انتخاب می‌کند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: بین کسانی که مدتی را در دنیا زندگی می‌کنند و فوت می‌کنند با کسانی که برای امنیت، آسایش و آرامش مردم جان می‌دهند هزاران فاصله است همانند شهید ربیعی که پاداش وی نزد خداوند بی حد است.‌

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: چند روز گذشته همکاران ما در پاسگاه مرزی تا آخرین نفس برای امنیت کشور ایستادند و هرچقدر دشمن از آنان خواست تسلیم شوند، نشدند.

وی افزود: وقتی کسی به عنوان شهید انتخاب می‌شود خداوند به واسطه مهربانی یک شعاع زیادی از مجموعه‌های مختلف (خانواده، همسایگان، دوستان و همکاران) را سهیم می‌کند برای اینکه اثر وجودی شهید باز بماند و عنوان مدال شهادت ظهور ‌کند.

بیشتر بخوانید:

شهادت مامور پلیس اهواز در عملیات دستگیری قاتل فراری

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس و قاتل فراری در اهواز/ هلاکت قاتل مسلح

سردار رادان افزود: اطرافیان و همکاران شهدا در روز قیامت می‌توانند مورد شفاعت واقع شوند به شرط انجام وظیفه، همانند تلاش پدر برای فرزند شهید تا همانند شهید پرورش یابد و یا خدمت به پدر و مادر شهید که در حقیقت نوعی شرف است.

وی گفت: نکته مهم این است که انتخاب مسیر زندگی باید عنایت خداوند در آن باشد. به اعتقاد بنده خداوند به شهید ربیعی توجه داشت و وی را انتخاب کرد و خوب است همه ما دعا کنیم به برکت وجود شهیدان‌ عاقبت ما ختم به شهادت شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه وقتی آدم شرف سرباز وطن بودن را پیدا کرد بار معنوی آن بالا است، گفت: در دوران دفاع مقدس بسیجیان و سپاهیان بدون نگاه مادی وارد جنگ شدند چرا که ایمان همه نیاز مادی را کنار می گذارد و این رفتار نزد خداوند متعال پاداش خاص دارد.

سردار رادان افزود: امیدوار هستیم ما به عنوان همکاران شهید همانطوری که شما به عنوان خانواده شهید تکلیف دارید ان‌شاءالله خداوند توفیق دهد ما هم در خدمت خانواده شهدا و شهید ربیعی باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *