دريافت تنديس مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) توسط بانك ايران زمين

 بانك ايران زمين، در”همايش مسئوليت اجتماعي شركت، مسئوليت اجتماعي صنعت نفت”كه ازسوي وزارت نفت و چهار شركت اصلي اين وزارتخانه برگزار شد، موفق به دريافت تنديس طلائي «مسئوليت اجتماعي شركت» شد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، تنديسCSR در مراسم افتتاحيه همايش با حضور بيژن زنگنه وزير نفت، سيدحسن قاضي زاده هاشمي وزيربهداشت، درمان وآموزش پزشكي و سيدكاظم وزيري هامانه قائم مقام وزير نفت رونمايي شد. اين تنديس نماد عدالت اجتماعي(انسان)، اقتصادي(نفت) و محيط زيست(برگ) است.
هادي قديمي، عضو هيئت مديره و معاون عمليات بانكي بانك ايران زمين با حضور در مراسم افتتاحيه اين همايش اظهار داشت: توجه به ابعاد مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) و در درجه اول جامعه و محيط زيست از اهداف و اقدامات اساسي بنگاه‌هاي اقتصادي به ويژه بانك‌ها است و پيشگامي بانك ايران زمين در ميان ديگر بانك‌ها رويكردي متعالي به كسب و كار اقتصادي است كه تاثير اجتماعي يك سازمان بر جامعه را مورد توجه قرار مي دهد.
وي همچنين از كمپين بانك ايران زمين با پيام”براي زندگي همين يك زمين را داريم”به عنوان پويشي نو در راستاي فرهنگ سازي و حفاظت از محيط زيست ياد كرد و از دوستداران محيط زيست كشور خواست ضمن پيوستن به اين كمپين در ادامه اين مسير همراه بانك ايران زمين باشند.
هدف از برگزاري اين همايش اطلاع‌رساني، ساماندهي و تغيير نگرش نسبت به فعاليت‌هاي CSR بوده كه انديشمندان، متخصصان، صاحب نظران و شركت‌هاي فعال در اين حوزه با ارائه تجربيات خود در پانل‌هاي تخصصي و حضور در نمايشگاه جنبي، زمينه فرهنگ‌سازي و ترويج آن در جامعه را ايجاد نمودند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *