امنیت مطلوبی در آذربایجان غربی برقرار است

سادس/آذربایجان غربی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه امنیت مطلوبی در استان آذربایجان غربی وجود دارد، گفت: این امنیت به برکت خون مطهر شهدا، تلاش شبانه روزی همکارانم و مشارکت مردم عزیز برقرار شده است.

 به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “قاسم رضایی” در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: طی بازدیدی که از شهرستان سردشت صورت گرفت، الحمدالله تعامل و هم افزایی بسیار خوبی در سطح استان برای توسعه امنیت پایدار وجود دارد و قطعا پایداری امنیت منوط به احساس وظیفه همه ما در خصوص این مقوله مهم است.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد ناامنی در کشور سعی می‌کند اقتدار و دستاوردهای انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند که نیروهای نظامی و انتظامی شبانه روز در تلاشند تا شرایطی فراهم کنند امنیت و آرامش پایدار برای مردم ایران اسلامی برقرار باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی ضمن اشاره به اغتشاشات سال گذشته نیز گفت: مدیریت میدان در این استان به خوبی انجام شده که عملکرد و تدابیر نیروهای انتظامی در مدیریت مطلوب و همچنین برقراری نظم و امنیت اجتماعی در استان جای تقدیر دارد.

سردار رضایی تاکید کرد: هرگونه حمل و نگهداری، قاچاق سلاح و مهمات جرم است و باید تمامی کسانی که سلاح و مهمات غیر مجاز دارند، احساس ناامنی کنند چرا که پلیس با آنان با قاطعیت و براساس قانون برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطر نشان کرد: امنیت امروز کشور مدیون مجاهدت های خاموش و مقتدرانه همکارانم در انتظامی و مرزبانی استان بوده و اگر موفقیتی در ماموریت ها به دست آمده به برکت خون شهدای عزیزمان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *