روح‌الامینی: صحرایی مدیری با اراده و با تجربه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از مدرسه عشایری تا دانشگاه کار کرده و به همه سطوح وزارتخانه به خوبی آشنا است.

به گزارش سادس، عبدالحسین روح‌الامینی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش به وزیری نیاز دارد که همانطوری که رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید داشتند تغییرات مکرر در این وزارتخانه همانند سال‌های گذشته رقم نخورده و این وزیر ثبات داشته باشد. از سوی دیگر وزیر آموزش و پرورش باید شجاع باشد و با همکاری یک تیم قوی بتواند مسائل بر زمین مانده معلمان و دانش آموزان را دنبال کند و حق و حقوق معلمان و دانش آموزان را احیاء کند.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نسبت به معدل کل کابینه و نسبت به کسانی که در اوایل مجلس یازدهم به ما معرفی شدند معدل بسیار بالاتری دارد از سوی دیگر عنصر عزم و اراده نیز بسیار مهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای صحرایی کار خود را از روستا شروع کرده و از مدرسه عشایری تا دانشگاه پیش رفته است. بنابراین همه سطوح این وزارتخانه را دیده است. ایشان کسی است که قومیت برایش تفاوتی ندارد. شخصی که از دل جامعه دانشگاهی و معلمان بیرون آمده و آموزش و پرورش جدیدا به وزیر با مشخصات ایشان نیاز دارد. ایشان می‌تواند طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش را دنبال کرده و کارهای بر زمین مانده را به سرانجام برساند.

روح الامینی در ادامه تاکید کرد: در ۵۰ روز گذشته نیز ایشان به دنبال رفع نواقص بوده و با توافق و هماهنگی صورت گرفته توانسته خیلی از خلأ‌ها را پر کند. این نشان می‌دهد که ایشان فردی با اراده و توانمند است. آموزش و پرورش وزیری می‌خواهد که دانش آموز تراز انقلاب تربیت کند. مجلس شورای اسلامی به وزیری که رای می‌دهد تماما از او حمایت می‌کند اما انتظاری که از دکتر صحرایی و دولت داریم این است که بحث شایسته‌سالاری و تغییرات در تیم مدیریتی را با جدیت دنبال کند. وزیر قبلی را اقدامات برخی از مدیران ناتوان بر زمین زد. مدیرانی که آبروی مجلس و دولت را در شب سال تحویل بردند، ما آموزش و پرورشی تراز انقلاب می‌خواهیم قطعا آقای صحرایی گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است.

انتهای پیام  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *