برگزاری ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب پست بانک ایران

ششمین همایش سراسری دو روزه مدیران و روسای شعب پست بانک ایران با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکترفرحی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای شعب این بانک امروز چهارم خردادماه آغاز شد.

به گزارش سادس به نقل از روابط‌ عمومی پست بانک ایران،در ابتدای این همایش دکتر فرحی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به شرکت کنندگان به تبیین اهداف همایش مذکور پرداخت و در ادامه نیز دکتر قضاوی معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر پورابراهیمی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو شورای پول و اعتبار و دکتر قنبری معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به سخنرانی می پردازند.
بنابراین گزارش: در ادامه نشست تخصصی سلامت اداری و مبارزه با پولشویی برپا و سپس دکتر واعظی به سخنرانی خواهند پرداخت.
همچنین در ادامه پنل‌های تجزیه و تحلیل عملکرد۹۴، تبیین برنامه های عملیاتی و پروژه های بانک در سال جاری، فناوری اطلاعات و ادارات مستقل نظارتی برگزار می گردد.
گفتنی است: در روز دوم این همایش پنل‌های اقتصادICT و کسب و کارهای نوین، مدیریت شعب استانها و مناطق، روسای شعب، امور شعب و توسعه بازار، امور بین الملل،امور اعتباری و وصول مطالبات، امور مای و پشتیبانی و املاک، امور سازمان، منابع انسانی و رفاه و پنل اعضای هیات مدیره برگزار می شود.
شایان ذکر است: در مراسم پایانی همایش مذکور از مدیران و روسای شعب برتر با اهدا لوح و هدیه قدردانی و بیانیه پایانی ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرائت خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *