عملکرد کمیته امداد مراجعات مردمی را کم کرده است

سادس/قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار رضایت از عملکرد کمیته امداد استان قم در سال‌های اخیر گفت: از کمیته امداد قم راضی‌ام، انصافا مراجعات مردمی به دفتر اینجانب را کم کرده است.

احمد امیرآبادی فراهانی،  امروز ششم خردادماه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به اینکه کمیته امداد نهاد با برکتی است که با نفس مسیحایی حضرت امام (ره) بنیانگذاری شد بیان کرد: کمیته امداد استان قم در سال‌های اخیر خوب کار کرده و از این نهاد راضی هستم، انصافا مراجعات دفتر ما کمتر شده است.

وی با بیان اینکه در این مسئولیت‌ها به همه ما فرصت خدمت داده‌اند به مدیران کمیته امداد اظهار کرد: این فرصت برای شما امدادگران کمیته امداد بسیار ارزشمند است چرا که خدمت به بهترین بندگان خدا نصیب شما شده است و قدر این فرصت را بدانید.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی برای نظام از همه چیز مهمتر است، گفت: به حرف مردم گوش کنید، آنها را امیدوار نگه دارید و برای توانمند شدن افراد بی بضاعت از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه تعامل خانه خدمت با خانه ملت همواره قوی، مستمر و هدفمند بوده است بر ضرورت چاره‌اندیشی مجلس برای فقر زنانه، شهری و جوان تاکید کرد.

وی پدیده مهاجرت ارزان قیمت را یکی از علت‌های مولد فقر در قم عنوان و اظهار کرد: توسعه روستایی با مدل معین‌سازی شرکت‌های مطرح می‌تواند یکی از راه‌های رفع فقر در این استان باشد.

مسعودیان‌راد، انتقال پایتخت فرهنگی کشور به قم را راهکاری برای رفع مشکلات فرهنگی کشور دانست و گفت: مدیریت نوین در فقر، توجه به توریسم مذهبی در قم و جلوگیری از موازی‌کاری موسسات خیریه و نهادهای حمایتی نیز می‌تواند به کاهش فقر در استان کمک کند.

در این بازدید نماینده مردم قم در مجلس با امدادگران کمیته امداد در محل کارشان دیدار و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *