یخچالی: امیدوارم با دِمیر پیشرفت کنیم/ فحاشی‌ها کنترل شود

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: دیگر دمیر انتخاب شده و امیدوارم با حضور او پیشرفت کنیم.

بهنام یخچالی در گفت‌وگو با سادس، درباره قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال گفت: جا دارد این قهرمانی را به هواداران تبریک بگویم. دست تک‌تک آنها را می‌بوسم که همیشه حامی ما بوده‌اند. کم‌ترین حقشان قهرمانی در لیگ بود. بازی بسیار سختی بود و می‌دانستیم کار راحتی نداریم.

او ادامه داد: کاله تیم بسیار خوبی بود و همه دیدند که ما تا آخرین لحظه جنگیدیم تا به هر شکلی که می‌شد این بازی را برده و قهرمان شویم. خوشبختانه این اتفاق با وجود جو سنگین بازی رخ داد.

ملی‌پوش شهرداری گرگان درباره فحاشی‌هایی که به او شد نیز گفت: شرایط سالن دست ما نبود و نمی‌توانم چیز زیادی بگویم. فکر می‌کنم به خاطر حساسیت بازی بود و این اتفاقات طبیعی است.

ستاره تیم شهرداری گرگان تصریح کرد: کاله و هواداران خوب این تیم در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشتند. اگر می‌باختند کار تمام بود و در عوض ما یک بازی شانس داشتیم. به همین دلیل فشار زیادی روی هواداران و تیمشان بود. با همه این صحبت‌ها فکر می‌کنم باید این شرایط را تا جایی که می‌شود کنترل کرد.

یخچالی در پاسخ به این سوال که آیا با شهرداری گرگان ادامه می‌دهد یا جدا خواهد شد، توضیح داد: ما از امروز به بعد یک تورنمنت بسیار مهم به نام باشگاه‌های آسیا را در دوبی داریم که امیدوارم آنجا نتیجه خوبی بگیریم. بعد درباره این موضوعات تصمیم گیری می‌کنیم.

او درباره برکناری سرمربی تیم ملی و انتخاب هاکان دمیر به عنوان جایگزین سعید ارمغانی نیز گفت: قبلا هم گفته بودم که فدراسیون باید به فکر این باشد که از سرمربی جدید خود چه چیزی می‌خواهد و به نظرم درباره همین موضوع هم فکر می‌کرد. از ارمغانی برای همه زحماتی که کشید تشکر می‌کنم و امیدوارم از حضور دمیر استفاده بیشتری کرده و پیشرفت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *