تن هاخ بعد از کسب سهمیه لیگ قهرمانان چه گفت؟

تن هاخ بعد از کسب سهمیه لیگ قهرمانان چه گفت؟

یونایتد با برتری پرگل برابر چلسی حکم ناکامی لیورپول در کسب سهمیه لیگ قهرمانان را امضا کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اکسپرس، منچستریونایتد در دیدار خانگی خود در هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه ۴ بر یک چلسی را شکست دهد.

کاسمیرو (دقیقه ۶)، آنتونی مارسیال (۵+۴۵)، برونو فرناندس (۷۳، از نقطه پنالتی) و مارکوس راشفورد (۷۸) برای یونایتد و ژائو فلیکس (۸۹) برای چلسی گل زدند.در این دیدار راشفورد به اولین بازیکن منچستریونایتد از سال ۲۰۱۳ تبدیل شد که در تمام بازی های یک فصل به رکورد ۳۰ گل دست می یابد. او همچنین به اولین بازیکن منچستریونایتد از سال ۲۰۱۰ تبدیل شد که ۲۰ گل در دیدارهای خانگی به ثمر می رساند.

منچستریونایتد با ۷۲ امتیاز از ۳۷ بازی به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد و جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد را به دست آورد. این باشگاه پس از کسب مقام ششم در فصل قبل نتوانسته بود به لیگ قهرمانان برسد.

۴ تیم برتر لیگ برتر جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کردند. در رده پنجم، لیورپول با ۶۶ امتیاز قرار دارد. برای اولین بار از فصل ۱۸-۲۰۱۷، لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد.

چلسی نیز با ۴۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. لندنی ها در ۱۱ دیدار اخیر ۱ برد، ۳ تساوی و ۷ شکست به دست آوردند. در مجموع، این باشگاه در این فصل در لیگ برتر ۱۶ شکست متحمل شده است که قابل توجه است. برای اولین بار از سال ۱۹۹۶ چلسی قرار است در نیمه پایین جدول رده بندی لیگ قرار گیرد.

اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد به اسکای اسپورت گفت:  کسب سهمیه در لیگ برتر آسان نیست. شاهد یک رقابت سخت بودیم و خوشحالم در نهایت توانستیم به هدف اول برسیم. یونایتد قهرمان سه دوره اروپا است که در فصل گذشته نتوانست به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و حالا  با ۷۲ امتیاز  و شش امتیاز اختلاف با لیورپول رده پنجمی خیال خود را راحت کرد.

برونو فرناندس نیز گفت:  فصل خوبی داشتیم ولی  کامل نبود چون ما بیشتر می خواهیم.  کاری که در این فصل انجام دادیم، فکر می‌کنم فوق‌العاده است. با کسب یک جام در جام اتحادیه، به جمع چهار تیم برتر لیگ رسیدیم و فصل بعد باید برای قهرمانی تلاش کنیم. حالا باید لیگ را به خوبی تمام کنیم و به جام حذفی برویم و قهرمان شویم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *