ناجا سازمان برتر در حوزه فعاليت‌هاي قرآني/ماموريت‌هاي نيروي انتظامي زمينه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا در جشنواره طرح سراسري حفظ قرآن كريم ويژه كاركنان و خانواده كاركنان در گرگان از وجود 52 هز ار حافظ قرآن کريم در نيروي انتظامي خبر داد و گفت: شوراي توسعه قرآن كشور در ارزيابي هاي صورت گرفته، ناجا را به عنوان يك سازمان برتر در حوزه فعاليت‌هاي قرآني معرفي كرده است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام ‌”ابوتراب بهرامي” امروز در جشنواره طرح سراسري حفظ قرآن كريم ويژه كاركنان و خانواده هاي كاركنان انتظامي گلستان با تبريك ميلاد با سعادت حضرت ولي‌عصر امام زمان(عج) گفت: انتظار ظهور امام زمان(عج) به معناي انتظار براي پر شدن جهان از عدل، داد و عدالت براي همه انسان ها، رفع ظلم از صحنه زندگي بشر و انتظار فرا رسيدن دنيايي برتر از لحاظ مادي و معنوي است.

وي گفت: انتظار براي حركت تاريخ بشر به سوي صلاح و رستگاري نقطه اي اميدبخش براي انسان‌ها و ملت‌هاي جهان است.

حجت الاسلام بهرامي در بخش ديگري از سخنان خود انقلاب اسلامي ايران را نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداري امام زمان (عج) دانست و گفت: اعتقاد به مهدويت و وجود مقدس حضرت ولي‌عصر(عج) اميد را در دلها زنده مي كند.

وي در ادامه به سوم خردادماه، سالروز آزادسازي خرمشهر اشاره كرد و گفت: عمليات بيت‌المقدس و آزادسازي خرمشهر نقطه عطف تاريخ 8 سال دفاع مقدس بوده است.

اين مقام مسئول انتظامي تصريح کرد: جنگ تحميلي دشمنان اسلام عليه ملت ايران يك پديده نامشروع و غيرقابل تصور در عرصه هاي بين المللي بوده و دوران 8 سال دفاع مقدس يادآور اوج مردانگي و شرف ملي و موجب برانگيخته شدن احساس، وفاداري و ايثارگري به آرمان هاي انقلاب اسلامي شده بود.

وي با بيان اينكه خون هاي زيادي در 8 سال جنگ تحميلي به خصوص در آزادسازي خرمشهر تقديم نظام شده است، تصريح كرد: وظيفه همه ما اين است كه از خون هاي ريخته شده دفاع كرده و در راه حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي تا پاي جان دفاع كنيم.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا در بخش ديگري از سخنان خود به ترويج فرهنگ قرآني و تاثير آن در زندگي انسان اشاره كرد و گفت: انس با قرآن، معرفت اسلامي را در ذهن‌ها قوي تر مي‌كند.

وي با بيان اينكه قرآن مجيد شامل همه دستورات و احكامي است كه بشر براي سعادت و كمال خود به آن احتياج دارد، افزود: علاج دردهاي همه ما خواندن قرآن و عمل به دستورات آن است.

حجت‌الاسلام بهرامي با تاكيد بر اينكه انديشه در قرآن كليد نجات انسان و تقرب به خدا است، اظهار داشت: زندگي خوب و سالم در پناه قرآن امكان پذير است و همه ما بايستي در يادگيري قرآن و دقت در فهم و عمل به دستورات آن تلاش كنيم.

وي به اقدامات نيروي انتظامي در راستاي ارتقاء بنيه ديني و اعتقادي كاركنان اشاره كرد و گفت: نيروي انتظامي در كنار ماموريت ها و وظايف ذاتي خود كه همانا تامين امنيت جامعه است توجه ويژه اي به بعد فرهنگي و اعتقادي كاركنان دارد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا افزود: ‌خوشبختانه علاوه بر تامين مطلوب امنيت در سطح جامعه، در حوزه اقدامات فرهنگي نيز نيروي انتظامي موفق عمل كرده است و هم اكنون در بين بسياري از سازمان ها و نهادها، ناجا يكي از سازمان‌هاي برتر در حوزه فعاليت هاي قرآني محسوب مي‌شود.

اين مقام مسئول همچنين گفت: شوراي توسعه قرآن كشور در ارزيابي هاي صورت گرفته، نيروي انتظامي را به عنوان يك سازمان برتر در حوزه فعاليت‌هاي قرآني معرفي كرده است.

حجت‌الاسلام بهرامي با تقدير از توجه ويژه همه فرماندهان و مسئولان انتظامي به قرآن و ترويج فرهنگ قرآني و ديني در بين خانواده هاي کارکنان، تصريح كرد: هم اكنون 52 هزار حافظ حداقل يك جزء تا كل قرآن كريم در بدنه نيروي انتظامي وجود دارد و افتخاري براي كاركنان اين نيرو محسوب مي شود.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا در پايان از تلاش فرمانده، مسئولان عقيدتي سياسي و كاركنان انتظامي گلستان در راستاي برگزاري اين جشنواره بزرگ تقدير كرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *