حضور حسن یزدانی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی/ کریمی شانسی برای دوبنده تیم ملی ندارد

حضور حسن یزدانی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی/ کریمی شانسی برای دوبنده تیم ملی ندارد

مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: برنامه کادر فنی این است که با توجه به غیبت علیرضا کریمی در جام تختی، حسن یزدانی در هر دو رویداد مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی کشتی بگیرد.

به گزارش سادس، احسان امینی در نشست خبری رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی در ارومیه گفت: اگر حسن یزدانی در جام تختی قهرمان شود، کار علیرضا کریمی – که در این مسابقات غایب است – برای رسیدن به تیم ملی خیلی سخت خواهد شد. با توجه به شرایط موجود برنامه کادر فنی این است یزدانی در دو رویداد مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی به میدان برود.

او افزود: برای محافظت از این کشتی‌گیر تا المپیک، تمام کشتی‌گیران وزن ۸۶ کیلوگرم از جمله حسن یزدانی با ارفاق وزن به میدان می‌روند. یزدانی بارها در وزن قانونی کشتی گرفته و وظیفه ماست که از چهره استثنایی کشتی ایران محافظت کنیم.

امینی همچنین درباره مخالفت با حضور محمدحسین محمدیان در جام تختی، گفت: درباره او باید بگویم که محمدیان در مسابقات لیگ کشتی گرفت اما برای مسابقات قهرمانی کشور مدارک پزشکی به فدراسیون ارائه کرد و در این مسابقات حضور پیدا نکرد اما بعد از آن در مسابقات جام باشگاه های جهان کشتی گرفت. پس از آن به او گفتیم که باید در مسابقات انتخابی جام تختی شرکت کند اما باز هم کشتی نگرفت. در نتیجه کادر فنی تصمیم گرفت تا مجوز حضور او در مسابقات جام تختی را ندهد. نمی شود که یک کشتی گیر به ۲ مرحله چرخه انتخابی تیم ملی پشت کند و بیاید در جام تختی شرکت کند. اگر مجوز به او می‌دادیم برای سال‌های آینده بدعت بدی گذاشته می‌شد که درست نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *