آخرین وضعیت حضور تیم‌های خارجی در کشتی آزاد جام تختی

آخرین وضعیت حضور تیم‌های خارجی در کشتی آزاد جام تختی

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: هنوز اسامی تیم‌های خارجی حاضر در رقابت‌های جام تختی نهایی نشده است.

محمدابراهیم امامی در گفتگو با سادس، درباره تیم‌های خارجی حاضر در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، اظهار کرد: پنج تیم خارجی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که تا این لحظه هنوز اسامی این تیم‌ها به صورت قطعی مشخص نشده و باید تا فردا (سه‌شنبه) منتظر اعلام نظر نهایی آنها باشیم. البته دو تیم خارجی موافقت نهایی خود را اعلام کرده‌اند و قرار است مقدمات حضور آنها فراهم شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا روسیه در این مسابقات حاضر می‌شود یا خیر، گفت: روس‌ها نیز یکی از پنج تیمی بودند که آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده بودند که احتمال حضور آنها خیلی ضعیف است. البته این موضوع قطعی نیست و باید تا فردا(سه‌شنبه) تکلیف این موضوع مشخص شود.

او در ادامه با تاکید بر اینکه قطعا با حضور ستاره‌های کشتی ایران شاهد رقابت‌های جذابی در ارومیه خواهیم بود، گفت: چهره‌های شاخص کشتی ایران بر مبنای چرخه انتخابی تیم ملی در این مسابقات که به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی است به روی تشک بروند. خوشبختانه مسئولان استانی و شهری همکاری بسیار خوبی با فدراسیون کشتی برای میزبانی شایسته از این مسابقات داشته اند که در این میان محمدصادق معتمدیان استاندار ورزش دوست آذربایجان غربی و محمد بیرامی مدیر کل ورزش از روز نخست حمایت بسیار خوبی برای برگزاری این مسابقات داشته‌اند که جا دارد از آنها قدردانی کنیم.

امامی درباره غیبت سرلک و کریمی در مسابقات جام تختی گفت: این دو کشتی‌گیر مستندات پزشکی خود را ارائه کرده‌اند و در این مسابقات به میدان نمی‌روند. اجرای کامل چرخه انتخابی در دستور کار فدراسیون و کادر فنی تیم ملی قراردارد و درباره شرایط خاص نیز کادر فنی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *