سرمربی سابق تیم ملی: از نتایج تیراندازان متاسف شدم/ رکوردها قابل قبول نبود

سرمربی سابق تیم ملی: از نتایج تیراندازان متاسف شدم/ رکوردها قابل قبول نبود

سرمربی سابق تیم ملی تپانچه می‌گوید رکوردهای تیراندازان در جام جهانی باکو آنچنانی و قابل قبول نبود.

احمد نجفی سرمربی سابق تیم ملی تپانچه در گفت و گو با سادس در خصوص عملکرد تیم ملی تیراندازی در جام جهانی باکو اظهار کرد: تفنگ که برنامه و مربی جدا دارد اما نتایج تپانچه را دیدید. من خودم از نتایج فروغی و سایر ورزشکاران متاسف شدم. پارسال که تیم ملی را تحویل دادم رکوردها و نتایج مشخص بود. بعد از آن چند مسابقه برون مرزی داشتند که متاسفانه رکوردها آنچنانی نبود. این هم سیاست فدراسیون بود که خواست تغییراتی در کادر فنی بدهد. نفع این تغییرات هم این نتایج شد.

وی افزود: کمبودها و مشکلات در تیراندازی همیشه بوده، اردوهای تیم ملی هم که مرتب بود. فقط تیم را دو دسته کردند و دو مربی انتخاب شد. هر مربی هم که متد خود را دارد. به نظر می‌رسد باید کمیته فنی و یا فدراسیون تصمیمی بگیرد. حیف است تیمی که به آن آمادگی رسیده بود و رکوردها عالی بود این شکلی شود. ما بعد از المپیک با فروغی به مسابقات لهستان رفتیم و فروغی ۴ نمره بالاتر از المپیک زد و در میکس طلا گرفت.

وی افزود: فروغی نفر اول جهان بود اکنون در جام جهانی ۵۹ شده و از رنکینگ جهانی هم خارج شده است. آقای گلخندان، عفتی، سبقت‌الهی و طوماری و حتی رستمیان در بادی می‌توانستند نتیجه بهتر بگیرند. رکوردها آنچنانی و قابل قبول نبود.

نجفی در مورد مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس گفت: مسابقات اصلی سخت تر است. با این شرایط و این رکوردها فکر نمی‌کنم مثل گذشته سهمیه هم کسب شود. اکثر تیم‌ها در این مسابقات با نفرات اصلی نیامده بودند. مسابقات کسب سهمیه المپیک در مرداد سخت تر خواهد شد و همه تیم‌ها با نفرات اصلی می‌آیند. در باکو رکورد ۵۸۲ هم به فینال نرسید پس باید حداقل رکوردها بالاتر از ۵۸۳ یا ۵۸۴ باشد که با این شرایط بعید می‌دانم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *