جواب "نه" مردم تبریز به دشمنان در حوادث مختلف

سادس/آذربایجان شرقی فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به نحوه برخورد مردم تبریز با توطئه‌های دشمن طی سال‌های گذشته، گفت: جواب مردم تبریز به دشمنان در حوادث مختلف نه بوده است.

سرتیپ احمدرضا رادان روز پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، امام جمعه تبریز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اثرگذاری تبریز، افزود: اثرگذاری تبریز در موقعیت‌های مختلف و دوران‌های گذشته غیرقابل انکار بوده و این نه گفتن مردم این خطه به دشمن موجب فرصت سازی در مرکز کشور برای این شهر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تاثیرگذاری‌ها با حضور حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و مدیران استانی ایجاد شده و ما نیازمند حمایت این مسئولان هستیم.

رادان با اشاره به شایستگی آذربایجان شرقی در حوزه توجه به مرزبانی، اظهار کرد: همه اقدامات در نظام ما تکمیل کننده هم هستند. اگه در یکی از این چرخ دنده‌ها عقب ماندگی ایجاد شود، به طور یقین بقیه دنده‌ها و دور چرخ را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: مدیران آذربایجان شرقی همدل و یکصدا بوده و پیش از قرارگیری در مسند مدیریت، در اخلاق رفاقت قرار دارند که این امر موجب شتاب حرکت چرخ در استان می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرمانده قبلی نیروی انتظامی استان، گفت: سردار حسین عبدی از فرماندهان خوب استان بوده و به صورت منطقی با موضوعات مختلف برخورد کرده است. عبدی با شناختی که از مسائل داشته، اقدام به ارائه راه حل‌های جمعی کرده که بایستی از این قابلیت‌های وی در آینده بهره برد.

گفتنی است، سردار سرتیپ دوم علی محمدی در سفر فرمانده نیروی انتظامی کشور به تبریز به عنوان فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی معرفی شده و از خدمات سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی سابق استان قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *