تماس فدراسیون بسکتبال با ارمغانی برای قطع همکاری

تماس فدراسیون بسکتبال با ارمغانی برای قطع همکاری

طبق گفته سعید ارمغانی، فدراسون بسکتبال برای قطع همکاری با او تماس گرفته است.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با سادس، درباره شائبه‌های چند وقت اخیر مبنی بر تصمیم فدراسیون بسکتبال برای قطع همکاری با وی، توضیح داد: همانطور که قبلا به شما گفتم فدراسیون قبلا با من تماسی نداشت، اما در این چند روز اخیر تغییراتی صورت گرفته و احتمالا این قطع همکاری صورت بگیرد.

او ادامه داد: البته تنها چیزی که الان مایل هستم آن را بگویم این است که هر اتفاقی بیفتد من آرزو دارم تیم ملی ایران موفق باشد و فعلا همین را برای مطرح کردن دارم تا همه چیز کاملا مشخص شود.

سرمربی فعلی تیم ملی بسکتبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون مستقیما با خود او تماسی داشته است؟ توضیح داد: بله در این رابطه تماس کوتاهی با بنده گرفتند و فقط همین را می‌توانم بگویم.

او درباره بندهای قرارداد خود با فدراسون نیز گفت: اگر اجازه بدهید در زمان کنونی راجع به این موضوعات صحبت نکنم تا همه چیز شفاف و مشخص شود. بعدا می‌توانم راجع به قرارداد هم توضیحات لازم را دهم.

ارمغانی در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون برنامه‌ای به فدراسیون ارائه کرده است؟ تصریح کرد: برنامه من آماده است و تقریبا دو ماه پیش آن را تدوین کرده‌ایم. البته هنوز برنامه‌ای به فدراسیون نداده‌ام چون فدراسیون چیزی به بنده نگفته و برنامه نخواست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *