تکریم خانواده شهدا را بر خود وظیفه می دانیم/ شهدا و ایثارگران ناجا؛ مدافعان حریم نظم و امنیت

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران ناجا، مدافعان حریم نظم و امنیت هستند ،گفت: تکریم و خدمات دهی به خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش سادس سردار ” حسین اشتری ” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دیدار و خدمات دهی به خانواده شهدا و ایثارگران باید از اولویت های اقدامات و برنامه های همه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره مدافعان حریم، افزود: برگزاری این یادواره اقدامی خود جوش و مردمی بود و لازم می دانم از ابتکار عمل و احساس وظیفه مردم منطقه جنوب تهران و تولیت آستان مقدس امامزاده عبدالله نسبت به شهدا قدردانی کنم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دعوت از خانواده معظم شهدا و جانبازان نیروی انتظامی ساکن در منطقه جنوب تهران، افزود: امیدواریم این اقدامات پسندیده ادامه داشته باشد چرا که برگزاری چنین مراسم هایی باعث دلگرمی خانواده شهدا خواهد بود.

سردار اشتری با اشاره به نام گذاری این یادواره، مطرح کرد: نام گذاری این یادواره معنادار، متدبرانه و سنجیده بود چراکه این یادواره در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی که “مدافعان حریم نظم و امنیت کشور “هستند ، برگزار شد.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه های نیروی انتظامی در راستای تکریم خانواده شهدا چیست ؟خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا چون سنوات گذشته در دستور کار ناجا است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا، جشنواره های فرهنگی ورزشی برای جانبازان، خدمات دهی به خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان ناجا در برنامه های این سازمان پیش بینی و اجرایی می شود.

وی عنوان کرد: باید یاد و خاطره شهدا، اثرات معنوی اقدامات شهدا و جانبازان در جامعه ساری و جاری باشد.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد : تکریم و خدمات دهی به خانواده شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی را بر خود وظیفه می دانیم.

سردار اشتری گفت : ارتباط نزدیک و مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران و گره گشایی از مشکلات این عزیزان از موارد مورد تاکید به فرماندهان ناجا است و در تلاشیم از همه توان برای خدمات دهی به این عزیزان بهره ببریم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *