اخبارخبر خوب| تماشای یک اثر بی‌نقص هنری در «خوی»

به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها به نقل از گروه خبر خوب فارس،  آخرهای اسفند که می‌شود، آدم‌ها دلشان غنج می‌زند برای نو شدن و دوباره شروع کردن و کام دل و دهان، شیرین کردن. خیلی‌ها لباس نو می‌خرند، بعضی‌ها خانه می‌تکانند و غبار از سر و روی خانه و کاشانه می‌زدایند. عده‌ای اما پا فراتر می‌گذارند و با کمک و یاری به آدم‌های غریبه، شیرینی سال نو را به آنها می‌چشانند. در این میان ما هم تلاش  می‌کنیم  خبرهای خوب در هیاهوی آخر سال گم نشود و آنها را برایتان شفاف و دقیق بگوییم. پس بی حرف پیش این شما و این خبرهای خوب آخر سالی ما.

«خوی» و تماشای یک اثر بی نقص هنری 

«خوی»، اسمی که مدتی با زلزله و تکانه و ناامنی گره خورده بود، حالا همدلی مردم را فریاد می‌زند. آدم‌هایی که کار و زندگی شان را تعطیل کرده‌اند تا  آبادی به این نقطه از ایران بازگردد، خانه‌ها ساخته شود و نور امید دوباره به زندگی این هم وطنان زلزله زده بتابد. هر که هر کار از دستش بر می‌آید، می‌کند، در این میان «حسن روح‌الامین» این هنرمند چیره دست هم بیکار ننشسته و یکی از تابلوهای مجموعه «عصیان» را به بالاترین قیمت پیشنهادی به نفع مردم زلزله‌زده خوی به حراج گذاشته و حالا ۱۲۰ میلیلون وجه رایج مملکت در اختیار جمعیت امام رضایی‌ها قرار گرفته است.

 آن ها هم این مبلغ را به دو سرپرست خانوار در خوی که خانه استیجاری آنها تخریب شده، داده‌اند. می‌بینید چه دست به دست قشنگی است؟ تار و پود این تابلو،  نقش روی آن که حسن آقای روح الامین داشته تصویرش می‌کرده، آدم ‌هایی که جمع شده‌اند و حراج را ترتیب داده‌اند و او که آخرین قیمت پیشنهادی را گفته و پولی که از هنرمند و جهادگر به هم وطنی زلزله زده رسیده. حقیقتاخود یک اثر هنری بی نقص است و بس تماشایی.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *