جمعیت دانش‌آموزی گلستان رو به افزایش/ جذب ۱۲۵۰ معلم در گلستان

سادس/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به افزایش جمعیت دانش‌آموزی استان در سال تحصیلی آینده، گفت: تلاش می‌کنیم هیچ کلاس درسی در گلستان بدون معلم نباشد.

سیدعلی مهاجر عصر امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: برخی مکاتبات اداری در کارتابل مدیران باقی می‌ماند و بهتر است برای نتیجه‌دهی و بازدهی بهتر پیگیری‌ها و تحقق آن، ارتباط و هماهنگی با مدیران بیشتر شود.

وی در ادامه به بررسی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان گلستان پرداخت و گفت: شورای آموزش و پرورش یک فضای هماهنگی بین همه ظرفیت‌های استان گلستان است و امیدواریم در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲، شورای برتر تجلیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه تصمیمات و مصوبات شورای آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ما به مسئولان به‌ویژه فرمانداران و دستگاه‌های معین اعلام می‌کنیم که پشتیبان جلسات شورای آموزش و پرورش باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش استان در شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۱ توانست رتبه عالی را کسب کند که این موفقیت نشانه همت والای همکاران ما در آموزش و پرورش استان و همراهی مسئولان استانداری است.

 سیدرضا نظری، سهم استان گلستان در اتفاقات اخیر مربوط به بدحالی دانش‌آموزان را اندک خواند و افزود: این اتفاق که باعث نگرانی ما و خانواده‌های دانش‌آموزان شده بود با تلاش نیروهای امنیتی به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم سال تحصیلی آینده حتی یک کلاس درس بدون معلم نباشد، بیان کرد: سال گذشته بالاترین تعداد نیروهای جذب شده در آزمون ماده ۲۸،  ۷۰۰ نفر بود اما با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی در سال تحصیلی آینده، آموزش و پرورش گلستان این توفیق را دارد که سهمیه یک هزار و ۲۵۰ نفر را برای جذب نیرو در این آزمون داشته باشد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در ادامه به آسیب‌های ترک تحصیل دانش‌آموزان اشاره کرد و یادآور شد: دانش‌آموز تارک تحصیل یک آسیب و خطر جدی برای جامعه محسوب می شود بنابراین با تلاش همکاران لیستی از آمار و اطلاعات این دانش آموزان تهیه کرده تا هر چه سریعتر برای آموزش آنها اقدام شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *